کابوس آنچلوتی: آچار فرانسه مصدوم شد!

کابوس آنچلوتی: آچار فرانسه مصدوم شد!
ادواردو کاماوینگا، هافبک رئال مادرید، جلسه تمرینی امروز این تیم با دو تا از پزشکان را ترک کرد.

به گزارش نجواخبر، رئال مادرید موفق شد تا فیفادی ماه اکتبر را بدون اینکه بازیکنان ملی پوش تیم مصدوم شوند سپری کند. این تیم می‌خواهد ترکیب اصلی خود را برای بازی فوق حساس شنبه مقابل بارسلونا در ورزشگاه مونت‌خوئیک، حفظ کند. اما به نظر می‌رسد این تیم در تمرینات اخیر در زمینه مراقبت از بازیکنانش چندان خوش شانس نبوده است.

در ابتدای جلسه تمرینی امروز رئال مادرید، تونی کروس که با بانداژ روی پایش تمرین می‌کرد اولین موردی بود که هواداران رئال را نگران کرد و بعد از او هم ادواردو کاماوینگا درخواست حضور پزشکان را داد و در حالی که داشت جلسه تمرینی را در کنار آنها ترک می‌کرد دیده شد.

او یک دستش را روی رانش گذاشته بود و سعی داشت که توضیح بدهد که چه اتفاقی برایش افتاده است. این ستاره فرانسوی دیگر به تمرین رئال بازنگشت و برای اطلاع دقیق‌تر باید تا فردا بعد از تست‌های اولیه صبر کرد.
رئال مادرید بعد از اینکه ادرمیلیتائو و تیبو کورتوا را در ابتدای فصل به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داده بود، موفق شده بود تا ترکیب اصلی تیمش را از مصدومیت‌ها تا حد خوبی حفظ کند و اگر کاماوینگا و کروس به بازی با بارسلونا برسند این تیم مصدومان دیگری نخواهد داشت.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/171925

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.