سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران در اغلب استان‌های کشور طی ۵ روز آینده

بارش باران در اغلب استان‌های کشور طی ۵ روز آینده
سازمان هواشناسی از بارش باران، وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت طی پنج روز آینده در اغلب استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش نجوا خبر، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد که امروز سه‌شنبه (۲ آبان‌ماه) در شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی، برخی نقاط استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، شمال استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات شرقی استان تهران و روز چهارشنبه (۳ آبان‌ماه) در برخی نقاط استان‌های لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، شمال فارس، خراسان‌های رضوی و جنوبی، ارتفاعات استان‌های کرمان و هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

این وضعیت جوی روز پنجشنبه (۴ آبان‌ماه) در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، شرق یزد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و جمعه (۵ آبان‌ماه) در کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان حاکم خواهد بود.

شدت بارش‌ها در روز چهارشنبه در چهار محال بختیاری و شمال کهگیلویه و بویر احمد, پنجشنبه در کرمان هرمزگان و جنوب فارس و جمعه در کرمان و سیستان و بلوچستان خواهد بود و در این مناطق بارش تگرگ نیز پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، آسمان تهران فردا (چهارشنبه ۳ آبان‌ماه) نیمه ابری، همراه با وزش باد، در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده باران و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد و طی پنجشنبه‌ (۴ آبان‌ماه) قسمتی ابری، همراه با وزش باد، احتمال بارش پراکنده باران با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۲ و ۳ آبان ماه) بوشهر با دمای ۳۳ و ۳۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای صفر و یک درجه سانتی‌گراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/171937

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب