افشاگری وزارت امور داخلی فلسطین از طرح ارتش اسرائیل برای تقسیم غزه

افشاگری وزارت امور داخلی فلسطین از طرح ارتش اسرائیل برای تقسیم غزه
سخنگوی وزارت امور داخلی دولت فلسطین در غزه، از طرح ارتش رژیم صهیونیستی برای جدا کردن دو بخش شمالی و جنوبی این منطقه تحت‌محاصره پرده برداشت.

به گزارش نجواخبر، سخنگوی وزارت امور داخلی فلسطین در غزه با اشاره به ورود سربازان صهیونیستی از شمال غرب غزه اظهار کرد: سربازان اسرائیلی تلاش می‌کنند شمال نوار غزه را از جنوب آن جدا کنند.

این مسئول فلسطینی گفت: در کنار خودروهای زرهی که در منطقه الکرامه وجود دارند، تعدادی از خودروهای زرهی اسرائیلی در خیابان صلاح الدین هستند و سعی دارند وارد خیابان الرشید شوند تا به این شکل شمال نوار غزه را از جنوب آن جدا کنند.

او افزود: در نتیجه حملات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، برخی مناطق مسکونی در شمال غرب آن به طور کامل نابود شدند.

این منبع مسئول در ادامه گفت: نیروهای اسرائیلی از ۲۵ روز قبل مانع از ورود سوخت به نوار غزه می‌شوند و این امر موجب شده نوار غزه دچار یک بحران انسانی بسیار گسترده شود.

سخنگوی وزارت امور داخلی دولت فلسطین در غزه همچنین انتقال فوری سوخت به نوار غزه و توقف جنایات صهیونیستی در حق ساکنان این منطقه را خواستار شد.

در طول ۲۵ روز گذشته از آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، بیش از ۸۳۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده و ۲۰ هزار تن دیگر زخمی شده و حدود ۲۰۰۰ تن دیگر نیز زیر آوارها مانده و مفقود هستند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/182124

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب