شهادت فرمانده پیروزِ لشگر ۲۵ کربلا+عکس

شهادت فرمانده پیروزِ لشگر ۲۵ کربلا+عکس
جانباز ۵۰ درصد اسلام حاج سیدحبیب‌الله حسینی از فرماندهان لشگر قهرمان و همیشه پیروز ویژه ۲۵ کربلا پس از سال‌ها تحمل درد و رنج جراحات برجای مانده از دوران دفاع مقدس به یاران شهید پیوست.

به گزارش نجواخبر، جانباز سرافراز اسلام حاج سیدحبیب‌الله حسینی از فرماندهان لشگر قهرمان و همیشه پیروز ویژه ۲۵ کربلا به همرزمان شهیدش پیوست.

حاج سیدحبیب‌الله حسینی از همسنگران سرداران شهید طوسی، شهید نوبخت، شهید بصیر و... در دوران دفاع مقدس بوده است.

این جانباز ۵۰ درصد جنگ تحمیلی پس از سال‌ها تحمل درد و رنج جراحات برجای مانده از دوران دفاع مقدس، شب گذشته در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) ساری به یاران شهید پیوست.

سیدحبیبالله حسینی در عملیات طریق القدس «فتح بستان»، عملیات فتح‌المبین، عملیات بیت‌المقدس، عملیات رمضان، عملیات محرم، عملیات والفجر مقدماتی، عملیات والفجر یک، چهار، ۶ و هشت، عملیات بزرگ بدر و عملیات‌های قدس یک و دو، عملیات بیت‌المقدس هفت و چندین عملیات ایذایی و شناسایی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در مناطق جنوب و غرب کشور بیش از ۸۵ ماه سابقه حضور در جبهه داشت.

سردار سیدحبیبالله حسینی در سال ۱۳۴۵ در روستا ولایت‌مدار ورکلا از توابع شهرستان میاندورود استان مازندران دیده به جهان گشود و در ۵۷ سالگی به جمع همرزمانش پیوست.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/182148

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب