هشدار آلودگی هوای تهران تا روز سه‌شنبه

هشدار آلودگی هوای تهران تا روز سه‌شنبه
مدیریت بحران استان تهران به سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی توصیه کرد از تردد غیرضروری درشهر خودداری کنند.

به گزارش نجوا خبر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد آلودگی هوا در تهران گفت: به علت پایداری نسبی هوا تا سه‌شنبه ۱۶ آبان، احتمال افزایش آلاینده‌های جوی به ویژه ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در نیمه جنوبی تهران وجود دارد.هشدار

حامد یزدی مهر افزود: براین اساس در ساعت‌های عصر و شب تا اوایل صبح، کیفیت هوا درحد ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت مهارنشدن منابع انتشار و آلاینده‌های جوی در بعضی ساعت‌ها درحد ناسالم برای همه گروه‌ها به‌ویژه در نیمه جنوبی شهر تهران خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به کودکان، سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی توصیه کرد در این مدت از تردد غیرضروری در شهر و از دیگر افراد خواست از فعالیت‌های ورزشی و پرتحرک طولانی مدت در فضای باز خودداری کنند.

هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفر‌ها و انجام کار‌های روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد. مسئولان نیز از این هشدار‌ها مطلع می‌شوند تا اگر لازم باشد تمهیداتی بیندیشند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/192153

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب