سخنگوی سازمان غذا و دارو اعلام کرد:

بیش از یک میلیون عدد قوطی شیرخشک به بازار طی ۲۴ ساعت آینده وارد می‌شود

بیش از یک میلیون عدد قوطی شیرخشک به بازار طی ۲۴ ساعت آینده وارد می‌شود
مشاور رییس سازمان غذا و دارو از ورود یک میلیون و ۱۰۰هزار قوطی شیرخشک دپو شده در گمرک به بازار طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

به گزارش نجواخبر، سجاد اسماعیلی، سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: در حال حاضر یک میلیون و ۱۰۰هزار عدد قوطی شیرخشک در گمرک است و با توجه به پاسخ آزمایش‌های کیفی که آمده است، این شیرخشک‌ها نهایتا طی ۲۴ ساعت آینده از گمرک ترخیص می‌شود و سریعا وارد بازار شیرخشک کشور می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به صحبت‌های شما یک میلیون و ۱۰۰ هزار قوطی شیرخشک وارد بازار خواهد شد، ادامه داد: بله. توزیع نیز با توجه به ضریب توزیعی که هر استان دارد، صورت می‌گیرد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: در کنار واردات صورت گرفته، تولید شیرخشک نیز روزانه در کشور در حال انجام است و تولیدکنندگان نیز ظرفیت تولید را افزایش داده و به صورت سه شیفت در حال کار هستند. در روزهای تعطیل نیز توزیع از سوی شرکت‌های توزیع کننده در سراسر کشور انجام می‌شود.

اسماعیلی همچنین با بیان اینکه شیرخشک همچنان با کد ملی در داروخانه‌ها عرضه می‌شود، گفت: علت این موضوع نیز آن است که قیمت شیرخشک در کشور با قیمت آن سوی مرز فاصله زیادی دارد و به همین دلیل هم شاهد قاچاق معکوس آن هستیم. بنابراین به جهت جلوگیری از این موضوع و رسیدن شیرخشک‌ها به دست مصرف کننده واقعی، شیرخشک‌ها با کد ملی عرضه می‌شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/192347

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.