دو انتصاب در بنیاد مستضعفان

دو انتصاب در بنیاد مستضعفان
رئیس بنیاد مستضعفان طی حکمی، امیر اکبرزاده را به عنوان مشاور رئیس بنیاد مستضعفان و رئیس مرکز رسانه بنیاد منصوب کرد.

به گزارش نجواخبر، حسین دهقان با صدور حکمی، امیر اکبرزاده را به عنوان مشاور رئیس بنیاد مستضعفان و رئیس مرکز رسانه بنیاد منصوب کرد.

متن حکم دهقان به شرح زیر است:

«برادر عزیز جناب آقای امیر اکبرزاده

سلام علیکم

نظر به تعهد، تخصص، سوابق و تجارب ارزنده شما در حوزه رسانه و ارتباطات، جنابعالی را به عنوان مشاور رئیس بنیاد و رئیس مرکز رسانه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی منصوب می‌نمایم.

با عنایت به اینکه فصل جدیدی از فعالیت مجدانه بر اساس حکم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آغاز شده است، انتظار می‌رود جنابعالی با استفاده از ظرفیت رسانه در نیل به اهداف والای بنیاد ضمن بهره‌گیری از نیروهای جوان، متخصص انقلابی و جهادی - ارتباط مستمر و سازنده با سایر ارگانهای انقلاب اسلامی- همکاری و هماهنگی با بخش‌های مختلف بنیاد مستضعفان و سایر مأموریتهای محوله اقدامات شایسته به عمل آورید.

حسین دهقان»

اکبرزاده دانش‌آموخته دانشگاه آزاداسلامی واحد تهران مرکز در رشته علوم ارتباطات اجتماعی است و از سال ۱۳۸۰ به مدت ۱۳ سال در معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما به‌عنوان خبرنگار، دبیر، سردبیر و تهیه‌کننده مشغول فعالیت بوده است.

سردبیری و تهیه‌کنندگی گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه ۲، مجله خبری شبکه یک و مدیریت خبرگزاری باشگاه خبرنگاران از سوابق وی می‌باشد.

وی همچنین به مدت ۴ سال معاون رسانه‌های صوتی و تصویری مرکز رسانه قوه قضائیه بوده است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/192521

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب