طوفان الاقصی در چهل‌وچهارمین روز/ اعتراف هاآرتص: کشته‌های جشنواره موسیقی کار حماس نبود

طوفان الاقصی در چهل‌وچهارمین روز/ اعتراف هاآرتص: کشته‌های جشنواره موسیقی کار حماس نبود
نشریه هاآرتص سرانجام با انتشار ابعاد واقعی کشتار صهیونیست‌ها در روز عملیات طوفان الاقصی ( ۷ اکتبر) در یک فستیوال موسیقی در نزدیکی غزه اعلام کرد برخلاف اظهارات پیشین مقامات اسرائیلی علیه حماس، این افراد در جریان حملات یک بالگرد اسرائیلی کشته شدند.

به گزارش نجواخبر، با گذشت چهل و چهار روز از تجاوز صهیونیست‌ها، بمباران مناطق مختلف نوار غزه ادامه یافت و رسانه‌های فلسطینی از شهید و زخمی شدن شمار دیگری از ساکنان این باریکه خبر دادند.

همچنین درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان مقاومت و نظامیان اشغالگر در محله شیخ رضوان در شمال نوار غزه در جریان است.

شمار شهدای بمباران یک منزل مسکونی در اردوگاه البریج واقع در شمال غزه نیز به 15 تن رسید و 7 نفر دیگر هم در اثر حمله هوایی جنگنده‌های اسرائیلی در مرکز خان یونس به شهادت رسیدند.

نشریه هاآرتص نیز سرانجام با انتشار ابعاد واقعی کشتار صهیونیست‌ها در روز عملیات طوفان الاقصی ( 7 اکتبر) در یک فستیوال موسیقی در شهرک «ریعیم» در نزدیکی نوار غزه اعلام کرد برخلاف اظهارات پیشین مقامات اسرائیلی علیه حماس، این افراد در جریان حملات یک بالگرد اسرائیلی هدف قرار گرفته و کشته شده‌اند.

به نوشته هاآرتص، این تحقیقات تاکید دارد که نیروهای حماس در روز هفتم اکتبر اطلاع قبلی از برگزاری این جشن موسیقی نداشته‌اند که در آن 364 اسرائیلی بر اثر حمله هوایی خود ارتش صهیونیست به قتل رسیدند.

فیلم مورد نظر روزنامه هاآرتص که صهیونیست‌ها را رسوا کرد، چه بود؟
هاآرتص نوشت که تحقیقات پلیس رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که یک بالگرد آپاچی اسرائیلی در روز هفتم اکتبر زمان حمله حماس شرکت کنندگان در جشنواره موسیقی در نزدیکی شهرک ریعیم در اطراف نوار غزه را بمباران کرده است.

تعداد شهدای غزه به 12300 نفر افزایش یافت

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه تعداد شهدای غزه به 12300 شهید و مجروحان به 32300 مجروح افزایش یافته است.

تلفات و خسارتهای سنگین ارتش اسرائیل در رویارویی زمینی با مقاومت فلسطین در شمال غزه

سرایاالقدس (گردانهای القدس)، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد: در درگیریهای شبانه در محورهای شمالی نوار غزه، رزمندگان ما با گروهی از نظامیان صهیونیست در بیت حانون درگیر شده و تلفات و خسارتهای سنگین به آنها وارد کردند.
گردانهای القدس افزود: رزمندگان ما همچنین توانستند یک خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با راکت «تاندوم» در منطقه الصفطاوی هدف قرار دهند.

تیراندازی گسترده در اطراف بیمارستان المعمدانی

دفتر اطلاع رسانی فلسطین در غزه امروز از تیراندازی شدید در مجاورت بیمارستان المعمدانی در شهر غزه خبر داد.

در گزارش دفتر اطلاع رسانی فلسطین آمده است: ارتش اشغالگر عمدا مناطق پرجمعیت را بمباران می‌کند تا آنها را وادار به کوچ از آنجا کنند.

خروش مردم اندونزی در حمایت از غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی

تظاهرات باشکوه مردم شهرهای «بکاسی» و «پکانبارو» در اندونزی در همبستگی با مردم غزه و در محکومیت تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی برگزار شد.

شلیک 6 راکت از سمت لبنان به شهرک صهیونیست نشین شلومی

منابع خبری از شلیک دستکم 6 راکت از جنوب لبنان به شهرک صهیونیست نشین شلومی خبر دادند.

رسانه‌های عبری از به صدا درآمدن آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی هم مرز با لبنان از جمله در شهرک شلومی خبر دادند.

هاکان فیدان: روند عادی سازی روابط اسرائیل در منطقه بعد از 7 اکتبر تغییر کرد

وزیر خارجه ترکیه با بیان اینکه پیش از جنگ غزه یک روند عادی سازی در منطقه در جریان بود، افزود: پس از وقایع 7 اکتبر مشاهده شد که در مسئله فلسطین چیزی تغییر نکرده است.(لینک خبر)

بیمارستان الشفاء به پادگان نظامی صهیونیست‌ها تبدیل شد

وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد:

- رژیم صهیونیستی بیمارستان «الشفاء» را به یک پادگان نظامی تبدیل کرده و بیماران و پزشکان را به زور از آن بیرون کرده است.

- فعالیت 26 بیمارستان در نوار غزه به طور کامل متوقف شده است.

- نیروهای اشغالگر بیمارستان‌های «المعمدانی» و «اندونزی» را در غزه به طور کامل محاصره کرده است.

- از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون 198 پزشک به شهادت رسیده‌ است.


فعال شدن آژیرهای هشدار در الجلیل اشغالی

رسانه‌های رژیم اسرائیل گزارش دادند که آژیرهای هشدار در منطقه الجلیل علیا واقع در شمال غرب فلسطین اشغالی فعال شده‌اند.

آغاز کار کمیته وزرای کشورهای عربی و اسلامی برای توقف تجاوزات علیه غزه با سفر به چین

وزیر خارجه عربستان سعودی اعلام کرد که کمیته وزیران خارجه کشورهای عربی و اسلامی با هدف تدوین یک اقدام بین‌المللی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه، کار خود را با سفر به چین آغاز می‌کند.

31 شهید در حملات هوایی بامدادی صهیونیست‌ها به غزه

منبعی بیمارستانی در نوار غزه به شبکه الجزیره گفت که در بمباران مناطق مرکزی غزه در شب گذشته و بامداد امروز، 31 نفر از افراد غیرنظامی به شهادت رسیده‌اند.

حملات توپخانه‌ای ارتش صهیونیستی به جنوب لبنان

ارتش رژیم اسرائیل منطق الناقوره در جنوب لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داد.

تناقض گویی رسانه‌های آمریکا درباره آتش‌بس در غزه

روزنامه «واشنگتن پست» به نقل از منابع آگاه مدعی شد که رژیم صهیونیستی، آمریکا و جنبش حماس در آستانه توافقی برای آزادی ده‌ها زن و کودک اسیر شده اسرائیلی در ازای توقف پنج روزه جنگ در غزه هستند.

از سوی دیگر، سخنگوی کاخ سفید این موضوع را رد کرد و گفت: تاکنون توافقی بین اسرائیل و حماس صورت نگرفته است.

در این راستا، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا نیز دستیابی به هرگونه توافقی برای آزادی اسرای اسرائیلی را تکذیب کرد.

اسامه حمدان: تلفات سنگینی به ارتش صهیونیستی وارد می‌کنیم

یک رهبر حماس با اشاره به اینکه رزمندگان مقاومت همچنان به وارد کردن تلفات سنگین ضد ارتش دشمن ادامه می‌دهند تاکید کرد ملت فلسطین هرگز تحت قیمومیت هیچ طرفی قرار نمی‌گیرند و مقاومت تا تحقق آرمان‌های مردم در آزادی و حاکمیت بر سرزمین خود، عقب نخواهد نشست.(لینک خبر)

رسانه انگلیسی: بالون‌‌های جاسوسی اسرائیل عملیات الاقصی را اعلام نکردند

منابع امنیتی رژیم صهیونیستی به نشریه انگلیسی «دیلی میل» گفتند: بالون‌های جاسوسی که ممکن بود ارتش اسرائیل را از عملیات 7 اکتبر «طوفان الاقصی» هشدار دهند، کارایی خود را از دست داده بودند و درست نگهداری نشده بودند.

واکنش تند حزب‌الله به جنایت هولناک صهیونیست‌ها در مدارس غزه

حزب‌الله جنایات ضد بشری رژیم اشغالگر علیه مردم غزه در سایه سکوت جهانی را مایه ننگ سازمان ملل و جامعه بین‌المللی دانسته و تاکید کرد که مقاومت لبنان با همه ابزار و امکاناتی که در اختیار دارد کنار مردم فلسطین ایستاده و از آنها حمایت می‌کند.

افزایش کشته‌‌های ارتش اسرائیل در جنگ غزه

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که دو نظامی صهیونیست (یک افسر و دیگری سرباز) در یورش به نوار غزه کشته شده‌ و یک تن دیگر زخمی شده است.

با کشته شدن این دو نفر، شمار کشته‌های صهیونیست‌ها در 24 روز حمله به نوار غزه، به 60 نفر افزایش یافت و شمار کشته‌های نظامی صهیونیست‌‌ها از هفتم اکتبر (15 مهر) 380 نفر رسید که 59 نفر از آن‌ها نیروی پلیس بوده و 10 نفر نیز از نیروهای امنیت داخلی اراضی اشغالی (شاباک) بوده است.

مهم ترین اخبار بامدادی چهل‌وچهارمین روز جنگ غزه

یورش جدید نظامیان اشغالگر اسرائیلی به «جنین»

نظامیان اشغالگر صهیونیست بار دیگر از چندین محور به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری یورش بردند.

بر اساس گزارش منابع محلی فلسطینی، در این حمله درگیری بین رزمندگان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در گرفت که در جریان آن مقاومت اسلامی فلسطین بمبی را در مسیر خودروی زرهی رژیم صهیونیستی که به این شهر یورش برده بودند، منفجر کرد.

شهادت یکی از اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

باشگاه اسرای فلسطینی از شهادت «ثائر سمیح أبو عصب» اسیر فلسطینی در زندان‌ النقب رژیم صهیونیستی خبر داد.

با شهادت این اسیر فلسطینی از ابتدای عملیات طوفان الاقصی تا امروز تعداد شهدای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به 6 تن رسید.

از سال 1967 تاکنون نزدیک به 243 اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

پایگاه آمریکایی«حریری» هدف حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفت

مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به جنایت دشمن صهیونیستی در حق فرزندان ما در غزه رزمندگان مقاومت پایگاه اشغالگران آمریکایی در حریر واقع در شمال عراق را با پهپاد هدف قرار داده که به اهداف مورد نظر اصابت کرده است.

پیش از این منابع خبری از حمله پهپادی جدید به پایگاه آمریکا در «التنف» و میدان نفتی «العمر» در سوریه خبر داده بودند.

بمباران شدید اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه

منابع محلی فلسطینی از بمباران شدید اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه توسط صهیونیست‌ها خبر دهند.

همچنین منابع فلسطینی گزارش دادند که اطراف میدان «بیت ‌لاهیا» در شمال نوار غزه هدف حملات خمپاره‌ای رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

شنیده شدن صدای انفجار در پایگاه آمریکا در میدان نفتی «العمر» سوریه

منابع خبری از شنیده شدن وقوع صدای انفجارهایی در پایگاه آمریکا در میدان نفتی «العمر» در شمال شرق دیرالزور سوریه خبر دادند.

پیش از این منابع خبری از حمله پهپادی جدید به پایگاه آمریکا در «التنف» سوریه خبر داده بودند.

حمله مقاومت اسلامی لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک المناره

مقاومت اسلامی لبنان فیلمی را منتشر کرد که در آن تجمع نظامیان صهیونیستی در شهرک المناره در مرز لبنان با فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.


حمله پهپادی به پایگاه «التنف» آمریکا در سوریه

منابع خبری از حمله پهپادی جدید به پایگاه آمریکا در التنف سوریه خبر دادند.

جزئیات بیشتری از این حمله منتشر نشده است. مقاومت اسلامی عراق اخیرا در پی تجاوز صهیونیست‌ها به غزه و نیز حمایت گسترده آمریکا از این رژیم بر شدت حملات موشکی و پهپادی به مراکز و پایگاه‌های آمریکایی در عراق و سوریه افزوده است.

فیلم مورد نظر روزنامه هاآرتص که صهیونیست‌ها را رسوا کرد، چه بود؟

هاآرتص فاش کرد که نتیجه تحقیقات اولیه پلیس رژیم اسرائیل نشان می‌دهد که یک بالگرد ارتش این رژیم غیرنظامیان صهیونیست را در اولین روز عملیات طوفان الاقصی هدف قرار داده بود و تل‌آویو کشته‌های آن را به اسم جنبش حماس زده بود.

در این ویدیو بالگرد ارتش صهیونیستی به صورت کور به سمت هرجنبده‌ای بر روی زمین در فستیوال «سوپرنوا» در روستای ریعیم شلیک می‌کند که بعدها مشخص شد خود صهیونیست‌ها خودزنی کرده و به دنبال این بودند که آن را به اسم «جنایت حماس» به خورد افکار عمومی داخلی و خارجی بدهند.


افشای ابعاد واقعی کشتار صهیونیست‌ها در روز عملیات طوفان الاقصی / 364 اسرائیلی در بمباران ارتش اسرائیل کشته شدند

نشریه هاآرتص سرانجام با انتشار ابعاد واقعی کشتار صهیونیست‌ها در روز عملیات طوفان الاقصی ( 7 اکتبر) در یک فستیوال موسیقی در روستای ریعیم در نزدیکی نوار غزه اعلام کرد برخلاف اظهارات پیشین مقامات اسرائیلی علیه حماس، این افراد در جریان حملات یک بالگرد اسرائیلی هدف قرار گرفته و کشته شده‌اند.

تحقیقات پلیس رژیم صهیونیستی از خلبان این بالگرد اذعان می‌دارد حماس اساسا در روز عملیات طوفان الاقصی در جریان این فستیوال موسیقی نبوده است.

بر همین اساس شواهد و بازجویی‌های انجام شده از خلبان بالگرد اسرائیلی نشان می‌دهد 364 صهیونیست در خلال این مراسم با حملات و بمباران بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی و نه حماس کشته شده‌اند. این خلبان مدعی است با تصور آنکه افراد حاضر در این محل همگی رزمندگان حماس بوده‌اند، اقدام به بمباران این منطقه و کشتار 364 صهیونیست کرده است.

بمباران اسرائیل در شمال غزه 15 شهید برجای گذاشت

شمار شهدای بمباران یک منزل مسکونی در اردوگاه البریج واقع در شمال غزه نیز به 15 تن رسید.

تداوم درگیری شدید میان رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیست در شمال نوار غزه

درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان مقاومت و نظامیان اشغالگر در محله شیخ رضوان در شمال نوار غزه در جریان است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/192531

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب