معاون فناوری اطلاعات بانک شهر، افزایش خدمات رسانی به شهروندان با طراحی محصولات نوین بانکی را یکی از استراتژی های مهم این بانک اعلام کرد و گفت: توسعه خدمات بانکداری بر بستر "همراه شهر پلاس" را با هدف گسترش مشتریان خرد در دستور کار داریم.
به گزارش نجوا خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، حسام حبیب اله با بیان این مطلب گفت: وابستگی صرف یک بانک به منابع شرکتها و سازمانها موجب ناپایداری منابع میشود؛ در همین راستا بانکهایی موفق هستند که بتوانند منابع مشتریان خرد را در سبد منابعی خود افزایش دهند.
وی با تشریح ابعاد استراتژی بانک شهر برای توسعه مشتریان خرد، بیان کرد: دسته اول اقدامات بانک شهر ناظر به توسعه ابزارها و کانال های بانکداری دیجیتال است. دسته دوم این اقدامات مربوط به توسعه زیر ساخت های مدیریت مبتنی بر داده و کلان داده است که برای این موضوع پروژه های مهمی در دست اجراست.
حبیب اله همچنین از توسعه خدمات بانکداری بانک شهر بر بستر همراه شهر پلاس به عنوان یکی دیگر از برنامه های این بانک برای توسعه مشتریان خرد خبر داد.
وی افزود: موبایل بانک بانک شهر از دو سال گذشته با همت همکاران ما در فناوری اطلاعات بانک و حوزه امور سازمان بانک شهر با نام جدیدی تحت عنوان همراه شهر پلاس فعالیت خود را آغاز کرده و تا امروز نیز مراحل و فرایند تکمیلی رشد آن طی شده است.
معاون فناوری اطلاعات بانک شهر ضمن تاکید بر توسعه ابزار پرداخت موبایلی این بانک گفت: همراه شهر پلاس یک ابزار بانکی کامل است اما این نیاز احساس میشد که بانک شهر از یک نرم افزار کاربردی تخصصی برای پرداخت الکترونیک هم برخوردار باشد که به این منظور نرم افزار مربوط به آن به زودی در رویدادهای آینده رونمایی میشود.
حبیب اله ادامه داد: توسعه شبکه پرداخت الکترونیکی بانک شهر که مبتنی بر دستگاه های کارت خوان و درگاه های آر پی جی است، در دستور کار قرار دارد. به این منظور به زودی ناوگان کارت خوان بانک شهر در سراسر کشور نوسازی میشود و همچنین تعداد این دستگاهها به سرعت افزایش مییابد.
وی اظهار کرد: مشتریان زیادی هستند که با بانک شهر کار میکنند و علاقهمند هستند که دستگاه های کارتخوان مورد استفاده آنها متصل به بانک شهر باشد؛ از این رو با توسعهای که در این بخش ایجاد میشود این نیاز مشتریان مرتفع میشود.
معاون فناوری اطلاعات بانک شهر در پایان تاکید کرد: توسعه زیرساخت های بانکداری دیجیتال و توسعه خدمات فناورانه و حضوری میتواند بانک شهر را در توسعه لایه مشتریان خرد یاری کند.