سه کشته در اثر واژگونی پراید در آزاد راه تهران - قم

سه کشته در اثر واژگونی پراید در آزاد راه تهران - قم
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد سواری پراید به نیوجرسی (جدول) میانی آزادراه تهران - قم خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر جان باختند.

به گزارش نجوا خبر، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: در ساعت ۵:۴۷ صبح امروز یک مورد تصادف در مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران - قم به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام شد و مأموران ایستگاه شماره ۵۰ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو پراید با سه سرنشین (دو آقا و یک خانم) به دلیل نا مشخص از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با جدول های میانی بزرگراه، واژگون و در نهایت شعله ور شد و هر سه سرنشین در خودرو محبوس شدند.

ملکی گفت: با تلاش آتش‌نشانان آتش مهار شد و افراد محبوس شده در داخل خودرو خارج شدند که به تأیید عوامل اورژانس هر سه نفر جان خود را از دست دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزود: در ساعت ۶:۳۶ عملیات به پایان رسید، خودرو به محل امن حاشیه بزرگراه منتقل و محل تحویل عوامل پلیس راهور شد.

ملکی با بیان اینکه بر اساس آمار اعلام شده، مسافت‌های ۳۰ کیلومتری ورودی شهر‌ها و ساعات آغازین روز بیشترین آمار تصادفات را به خود اختصاص می‌دهد، به رانندگان توصیه کرد: در زمان خستگی، خودرو خود را متوقف و تا زمان رسیدن به مقصد با رعایت قوانین رانندگی کنید.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/192580

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب