مجلس با استعفای نماینده متحصن مخالفت کرد!

مجلس با استعفای نماینده متحصن مخالفت کرد!
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی تقاضای استعفای الیاس نادران در جلسه غیرعلنی گفت: بیش از ۹۰ درصد نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استعفای آقای نادران مخالفت کردند و ما در ادامه راه نیز در خدمت ایشان خواهیم بود.

به گزارش نجواخبر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی (پس از پایان یافتن جلسه غیرعلنی که به منظور بررسی تقاضای استعفای نادران تشکیل شده بود)، بیان کرد: از آنجا که بررسی درخواست استعفای دکتر نادران در دستور کار مجلس بود عده‌ای از نمایندگان درخواست دادند تا در جلسه غیرعلنی مورد بررسی قرار بگیرد این لحظه که بنده در خدمت شما هستم این جلسه به پایان رسیده است، آقای نادران به مدت ۳۰ دقیقه مطالب خود را مطرح کردند هم از نقاط قوت و هم از اشکالات و نقاط ضعف مجلس شورای اسلامی گفتند سپس پنج نفر از نمایندگان مخالف صحبت کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: در نهایت پس از رای‌گیری بیش از ۹۰ درصد نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استعفای آقای نادران مخالفت کردند و خوشحال هستیم که از این پس در خدمت این برادر عزیز خواهیم بود. ایشان از چهره‌های عالم و با تجربه مجلس در حوزه اقتصاد بوده که ما به ایشان نیازمند هستیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/192591

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب