پنج مدافع برای تیم ملی کارساز نبود!

پنج مدافع برای تیم ملی کارساز نبود!
تجربه بازی با پنج مدافع برای تیم ملی ایران مقابل ازبکستان کارساز نبود.

به گزارش نجواخبر، تیم ملی ایران پس از پیروزی دو بر صفر در نیمه اول دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ازبکستان، در دقیقه 52 گل اول را توسط اوستون اورونوف دریافت کرد و پس از آن هم تحت فشار حملات تیم میزبان بود که امیر قلعه‌نویی برای حفظ برتری تیمش سعی کرد تغییر تاکتیک و سیستم بدهد و مهره‌های تدافعی به زمین بیاورد.

ایران در دیدار روز گذشته مقابل تیم ملی ازبکستان با حضور محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل زاده در مرکز خط دفاعی و رامین رضاییان و میلاد محمدی به‌عنوان مدافعان راست و چپ بازی را آغاز کرده بود، اما در دقیقه 75 روزبه چشمی نیز به قلب خط دفاعی اضافه شد تا ایران بتواند از فشار حملات ازبک‌ها جلوگیری کند.

حملات پرفشار ازبکستان در این بازی حساس بالاخره در وقت‌های اضافه نتیجه داد و این تیم توانست روی یک حمله سریع و ارسال از سمت راست زمین و جناح چپ خط دفاعی تیم ملی ایران، روی ارسال اوستون اورونوف و ضربه تمام کننده سرگی‌اف به گل برسد تا سیستم 5 دفاعه برای ایران در این بازی ثمری نداشته باشد.

ملی پوشان ایران در سالیان اخیر بیشتر با آرایش چهار مدافع در زمین حاضر شدند و با سرمربیان مختلف تغییر سیستم خاصی نداشتند، اما امیر قلعه نویی این کار را دیروز مقابل ازبکستان انجام داد که البته بعید است به آن برگردد، چراکه با وجود استفاده از پنج مدافع، غیبت آنها در زمان گل دوم ازبک کاملا مشهود بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/192614

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب