امدادرسانی در ۲۶ شهرستان سیل‌زده همچنان ادامه دارد

امدادرسانی در ۲۶ شهرستان سیل‌زده همچنان ادامه دارد
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به تخلیه ۱۴۷ واحد مسکونی از گل‌ولای، گفت: امدادرسانی در ۲۶ شهرستان متاثر از سیل و آب‌گرفتگی‌ ادامه دارد.

به گزارش نجواخبر، از جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی با اشاره به انجام عملیات سیل و آب‌گرفتگی از ۲۹ آبان تا ساعت ۵ صبح امروز اول آذر، افزود: امدادگران جمعیت هلال‌احمر، به ۵۱ شهرستان و ۸۹ منطقه شامل ۱۸ شهر، ۴۵ روستا، ۱۵ منطقه عشایری و ۱۱ محور، در ۱۹ استان کشور امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: در این مدت‌ به ۲۲۳۹ نفر امدادرسانی شد، ۲۹ نفر به مناطق امن منتقل شدند و ۹۲ نفر نیز اسکان اضطراری پیدا کردند.

محمودی با اشاره به اینکه ۱۱۰ تیم امدادی، شامل ۴۷۲ امدادگر در عملیات سیل و آب‌گرفتگی شرکت کردند، افزود: امدادگران به کمک دستگاه‌های پمپ آب و لجن‌کش، آب تجمیع شده در ۱۴۷ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۱۶ دستگاه چادر، ۱۰۷۵ تخته پتو، ۵۸۲ تخته موکت، ۲۰۰۶ کیلوگرم نایلون، ۵۷ شعله والور، ۵۱ بسته غذایی، ۴۴۲۶ قوطی کنسرو و ۹۱۵ کیلوگرم، بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد و امدادرسانی در ۲۶ شهرستان ادامه دارد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، کاهش دما در بیشتر نقاط کشور در روز چهارشنبه یکم آذر نیز ادامه می‌یابد و دمای هوا از ۵ تا ۱۰ درجه‌ سردتر خواهد شد؛ سه شنبه ۳۰ آبان برای ۱۴ استان بارش باران پیش‌بینی شده بود که شدت بارش‌ها در سه استان بیشتر بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/192629

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب