آغاز حراج لوازم‌خانگی اموال تملیکی در ۳ استان+جزئیات

آغاز حراج لوازم‌خانگی اموال تملیکی در ۳ استان+جزئیات
مدیر طرح سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از آغاز حراج لوازم‌خانگی از امروز در سه استان تهران، قم و کرمانشاه خبر داد.

به گزارش نجواخبر، «حسن خالقی» اظهار داشت: امروز تا ساعت ۲۱ امشب، علاقه‌مندان برای شرکت در حراج خرده فروشی لوازم خانگی استان قم می‌توانند پیشنهادهای قیمتی خود را ثبت کنند.

وی افزود: امکان بازدید از کالاهای استان تهران نیز در سامانه ستاد الکترونیک دولت تا ۶ آذر ماه فراهم شده است و متقاضیان در ۶ آذرماه می‌توانند اقدام به ثبت پیشنهاد قیمت کنند. در این حراج ۶۰ قلم انواع لوازم خانگی شامل لباسشویی، جاروبرقی، مایکروویو، جارو شارژی، خردکن و آب مرکبات‌گیری عرضه شده است.

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی اموال تملیکی با اشاره به حراج لوازم خانگی در استان کرمانشاه، گفت: در این حراج ۲۶ قلم کالا شامل یخچال و فریزر، لباسشویی و ظرفشویی، کولر گازی، سرخ کن، اتو و گوشت‌کوب برقی عرضه شده است.

وی عنوان کرد: امکان مشاهده کالاها برای متقاضیان خرید لوازم خانگی به صورت خرده فروشی تا یکشنبه (پنجم آذر) وجود دارد و فردا می‌توانند پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنند.

خالقی خاطرنشان‌کرد: متقاضیان برای مشاهده و شرکت در این حراج می‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنچره هوشمند یا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کالاها را مشاهده کرده و در تاریخ های اعلامی اقدام به پیشنهاد قیمت کنند.

به گفته وی، شرکت در این حراج‌ها برای عموم مردم به‌ویژه کارمندان دولت آزاد است و پس از اعلام نتایج، برندگان باید به اداره کل اموال تملیکی در استان های برگزار شده مراجعه کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/192659

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.