«رونالدو» آماده بازی با پرسپولیس است

«رونالدو» آماده بازی با پرسپولیس است
تیم‌های فوتبال النصر و پرسپولیس ساعت ۲۱:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب دیدار‌های گروه E لیگ قهرمانان آسیا در ریاض به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش نجوا خبر، روزنامه الریاضیه عربستان گزارشی از وضعیت بازیکنان مصدوم النصر در آستانه بازی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس منتشر کرد.

تیم‌های فوتبال النصر و پرسپولیس ساعت ۲۱:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب دیدار‌های گروه E لیگ قهرمانان آسیا در ریاض به مصاف هم خواهند رفت. النصر با ۱۲ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی این گروه است و پرسپولیس ۷ امتیازی جایگاه دوم را در اختیار دارد.

در حالی که روز گذشته برخی رسانه‌های عربستانی از مصدومیت رونالدو خبر داده بودند، اما روزنامه الریاضیه نوشت که کریستیانو رونالدو و دیگر هموطنش یعنی اوتاویو مصدومیتی ندارند، اما سرمربی النصر ترجیح داد در آخرین تمرین گروهی برگزار شده به آن‌ها استراحت دهد. همچنین آیمریک لاپورت، مد افع اسپانیایی النصر پس از بهبودی زخم پایش آماده تمرینات گروهی شد، اما سرمربی این تیم تصمیم نهایی را درباره بازی دادن به او خواهد گرفت.

عبدالرحمن غریب و سامی النجعی دو بازیکن مصدوم دیگر النصر هستند که به نظر می‌رسد با توجه به گزارش‌های پزشکی در صورت تأیید کادر فنی می‌توانند در بازی فردا با پرسپولیس به میدان بروند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/192672

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.