شرایط پرسپولیس برابر النصر چگونه است؟

شرایط پرسپولیس برابر النصر چگونه است؟
بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید النصر در تمام پست‌ها مهره‌های خوبی دارد و حتی اگر یک درصد رونالدو به دلیل مصدومیت به بازی نرسد هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد و این تیم با سایر بازیکنانش نیز می‌تواند بهترین بازی خود را برابر پرسپولیس ارائه دهد. بنابراین پرسپولیس باید برابر چنین تیمی با تمرکز بالا و آرامش بازی کند تا نتیجه خوبی را در خانه حریف برای خود رقم بزند.

به گزارش نجواخبر، رافت در ارزیابی از بازی دور برگشت پرسپولیس برابر تیم النصر اظهار کرد: پرسپولیس بازی فوق‌العاده سخت و حساسی را برابر النصر در دور برگشت خواهد داشت چون تیم اول گروه است، در خانه خود بازی می‌کند و فوق‌العاده قوی است. البته من خودم یکی از طرفداران رونالدو هستم و بازی‌های این بازیکن استثنایی را دنبال می‌کنم و از بازی‌هایش لذت می‌برم. تیم النصر با داشتن چنین بازیکنی قدرتمند است و پرسپولیس در شرایطی باید خود را برابر چنین تیمی آماده کند که بتواند در خیل عظیم هواداران این تیم امتیاز کسب کند. بنابراین پرسپولیس بازی سختی را در دور برگشت برابر النصر خواهد داشت.

شرایط نابرابر پرسپولیس برابر النصر

وی گفت: پرسپولیس متأسفانه از اول فصل وارد مسائل حاشیه‌ای شد و این مسائل روی نتایج این تیم تا به امروز تأثیر نامطلوبی داشت. ضمن این که بازیکن مصدوم زیادی دارد و قطعا این گونه مسائل در بازی برگشت پرسپولیس برابر النصر بی‌تأثیر نخواهد بود. بنابراین پرسپولیس در شرایط بسیار نابرابر و در وضعیتی که حال خوبی ندارد باید مقابل النصر بازی کند، به هر صورت باید در روز بازی دید چه اتفاقی برای پرسپولیس رقم خواهد خورد.

پرسپولیس خوب بسته نشد

بازیکن پیشین پرسپولیس تصریح کرد: به نظر می‌رسد هنوز پرسپولیس به شرایط آرمانی و ایده‌ال خود نرسیده و باید از این تیم حمایت لازم صورت بگیرد تا دوباره بتواند به روزهای اوج خود برگردد. این تیم از همان ابتدا برای آسیا خوب بسته نشد و همین مسئله سبب شد تا مرتب دچار مسائل حاشیه‌ای شود. تیمی همچون پرسپولیس باید از چند اسپانسر قوی برخوردار باشد تا بدون نگرانی بازی‌های خود را پیش ببرد. این تیم در آسیا به عنوان نماینده ایران است و باید حمایت بیشتری از آن صورت بگیرد تا بازیکنان به دور از مسائل حاشیه‌ای و با آمادگی روحی و روانی بالا برابر تیمی همچون النصر بهترین بازی خود را ارائه دهند.

بیرانوند: برای بردن النصر به عربستان می‌رویم

رافت گفت: امیدوارم تحول جدی در فوتبال صورت بگیرد تا فوتبال ما از دنیا خیلی عقب نماند. چرا باشگاهی مثل پرسپولیس که حرف اول را در فوتبال باشگاهی‌ می‌زند نباید ۲ روز زودتر به عربستان برود، چرا همیشه باید هواداران این تیم نگران باشند، چرا باید از نظر ساختاری این قدر ضعیف باشیم همه این‌ها ایرادهایی هستند که هنوز نتوانستیم جوابی برای آن‌ها پیدا کنیم.

غیبت رونالدو تأثیری ندارد

وی در پایان با بیان این که النصر مهره‌های زیادی دارد و تنها نباید به رونالدو اکتفا کنند، تصریح کرد: النصر در تمام پست‌ها مهره‌های خوبی دارد و حتی اگر یک درصد رونالدو به دلیل مصدومیت به بازی نرسد هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد و این تیم با سایر بازیکنانش نیز می‌تواند بهترین بازی خود را برابر پرسپولیس ارائه دهد. بنابراین پرسپولیس باید برابر چنین تیمی با تمرکز بالا و آرامش بازی کند تا نتیجه خوبی را در خانه حریف برای خود رقم بزند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/192706

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب