ممنوعیت تردد موتورسیکلت سواران در خطوط ویژه، معابر بزرگراهی و تونل‌ها

ممنوعیت تردد موتورسیکلت سواران در خطوط ویژه، معابر بزرگراهی و تونل‌ها
فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ممنوعیت تردد موتورسواران در خطوط ویژه، معابر بزرگراهی و تونل‌ها، گفت: نیمی از تصادفات فوتی که در ۷ ماهه سال جاری در شهر تهران به وقوع پیوست، مربوط به موتورسواران می‌باشد.

به گزارش نجواخبر، سرهنگ حمید طریقت گفت: با بررسی‌هایی که انجام گرفت، عدم استفاده از کلاه ایمنی نخستین تخلفی است که توسط موتورسیکلت سواران در سطح معابر شهر تهران صورت می‌گیرد.

وی افزود: حرکت خلاف جهت دومین تخلفی است که توسط موتورسیکلت سواران در سطح معابر شهر تهران انجام می‌شود که این تخلف بسیار خطرناک است.

سرهنگ طریقت گفت: تردد در خطوط ویژه یکی دیگر از تخلفات خطرناک موتورسواران است که تصادفات در خطوط ویژه خیلی فراوانی ندارد، ولی اگر تصادفی اتفاق بیافتد حتما با مرگ همراه است.

وی با بیان اینکه در سه محور موتور سواران نباید عبور کنند، افزود: تردد موتورسیکلت سواران در تونل‌ها به دلیل انباشت گاز‌های سمی و آلاینده، تردد در خطوط ویژه اتوبوس و تردد در محور‌های بزرگراهی به دلیل حوادث جبران ناپذیر ممنوع است.

وی افزود: پلیس با رفتار‌های ترافیکی ناایمن و متعدد موتورسواران در شهر تهران از جمله تردد از خطوط ویژه، نداشتن کلاه ایمنی، عبور از تونل‌ها، عبور از پیاده رو‌ها، تخلفات سرعت، عبور از چراغ قرمز، حرکت خلاف مسیر، حرکت در بزرگراه‌ها و ... برخورد می‌کند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/192714

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب