سرقت از خودروی الهام پاوه‌نژاد در نوفل‌لوشاتو

سرقت از خودروی الهام پاوه‌نژاد در نوفل‌لوشاتو
الهام پاوه‌نژاد بازیگر سینما و تئاتر در واکنش به سرقت از خودروی خود که در نزدیکی سالن تئاتر نوفل‌لوشاتو اتفاق افتاده، تاکید کرد که باید از تاثیر منفی روی مخاطب تئاتر جلوگیری کرد.

به گزارش نجوا خبر، الهام پاوه نژاد بازیگر سینما و تئاتر از سرقت جمعه شب از خودروی خود خبر داد و گفت: این اتفاق خیلی مضحک بود چون ماشین را درست کوچه روبه‌روی سالن نوفل لوشاتو که دقیقا روبه‌روی شهرداری منطقه 11 است پارک کرده بودم. به سالن تئاتر رفتم و موقعی برگشتم، دیدم که شیشه عقب ماشین به‌خاطر بسته کوچکی که مشخص بود داخلش کتاب است شکسته بودند.

وی افزود: به پلیس زنگ زدم ولی تا رسیدن پلیس حدود ۴۵ دقیقه طول کشید. می‌گفتند منطقه نوفل لوشاتو و خیابان های اطراف تا تئاترشهر به علت وجود سالن‌های تئاتر، سارقین می‌دانند که هر کسی برای تماشای تئاتر می‌آید حداقل تا 2 ساعت نیست؛ پس، از این منطقه باید مراقبت بیشتری شود و دوربین داشته باشد. بدترین بخش این ماجرا، دیر رسیدن پلیس بود.

این بازیگر ادامه داد: این مشکل با کمترین خسارت مالی برای من پیش آمد ولی به علت اینکه تاکنون این ماجرا برای من اتفاق نیفتاده بود، خیلی شوکه شدم. باید تلاش بیشتری برای امنیت این منطقه انجام شود تا روی مخاطب تئاتر تأثیر منفی نداشته باشد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/202824

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.