انتقاد یک نماینده مجلس به تأخیر ۱۵ ماهه در پرداخت پاداش پایان خدمتِ فرهنگیان

انتقاد یک نماینده مجلس به تأخیر ۱۵ ماهه در پرداخت پاداش پایان خدمتِ فرهنگیان
نماینده مردم شهریار در مجلس گفت: آیا برای مسئولین دولتی در سازمان برنامه و بودجه امکان پیش‌بینی بازنشستگان در هرسال و تخصیص اعتبارات لازم کار سختی است، چرا به تذکرات مکرر نمایندگان در این خصوص توجهی نمی‌شود.

به گزارش نجواخبر، حسین حق وردی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۲ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکرشفاهی خود گفت: از رشادت‌ها و ایستادگی مظلومانه مردم غزه و ملت فلسطین و رزمندگان مقاومت تشکر می‌کنم و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی را که با هدایت و حمایت همه‌جانبه آمریکای جهانخوار صورت می‌گیرد به شدت محکوم می‌کنیم و به برخی سران رژیم‌های مرتجع عربی می‌گویم ای کاش شما هم که به اصطلاح مسلمان و عرب هستید در حد کشورهای غیرمسلمان و غیر عرب آمریکای لاتین در مقابل سفاکی‌های رژیم صهیونیستی موضع‌گیری می‌کردید. آبروی هر چه مسلمان و عرب بود بردید، ننگ بر شما.

نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس ادامه داد: از حضور ارزشمند رئیس‌جمهور محترم و اعضای هیئت دولت در شهرستان شهریار و افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) که بعد از ۳۴ سال تأخیر صورت گرفت تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی خطاب به رئیس‌جمهور و هیئت دولت عنوان کرد: نسبت به پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان مظلوم اقدام اساسی صورت گیرد، آیا تأخیر ۱۵ ماهه در پرداخت پاداش این عزیزان کافی نیست، آیا اگر خود دولت یا بانک‌ها از بازنشستگان طلب داشتند و این مدت به تأخیر می‌افتاد جریمه دیرکرد تلقی می‌کردند. چه کسی پاسخ‌گوی خسارات وارده به این عزیزان به دلیل تأخیر طولانی مدت پیش آمده است. آیا برای مسئولین دولتی در سازمان برنامه و بودجه امکان پیش‌بینی بازنشستگان در هر سال و تخصیص اعتبارات لازم کار سختی است. چرا به تذکرات مکرر نمایندگان در این خصوص توجهی نمی‌شود.

حق‌وردی ادامه داد: بیشتر از یک سال است که شهرداری‌های حوزه انتخابیه اینجانب با تخصیص اعتبار اتوبوس‌های جدیدی را برای مطلوب شدن حمل‌ونقل عمومی خریداری کرده‌اند، گذشته از اینکه علیرغم انجام تمام تعهدات از طرف شهرداری‌ها هنوز اتوبوس‌ها تحویل داده نشده است، به ۱۸ دستگاه اتوبوس تحویل داده شده به شهرداری ملارد مجوز تردد داده نمی‌شود در حالی که اتوبوس‌های موجود بسیار فرسوده و ناکافی هستند و نیاز مردم را تأمین نمی‌کند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/202831

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب