پیدا شدن پیکر ۵ کارگر لایروب در شرکت نفت برداسپی

پیدا شدن پیکر ۵ کارگر لایروب در شرکت نفت برداسپی
جزئیات وقوع یک حادثه منجر به فوت برای ۵ نفر از کارگران لایروب شاغل در شرکت انتقال نفت «برداسپی» کوهدشت واقع در استان لرستان تشریح شد.

به گزارش نجوا خبر، یک منبع کارگری درباره جزئیات بیشتر حادثه گازگرفتگی۵ نفر از کارگران پیمانکاری شاغل در تلمبه خانه شرکت نفت برداسپی کوهدشت واقع در استان لرستان به خبرنگار ایلنا گفت: حادثه شامگاه روز گذشته (شنبه ۱۸ آذر ماه) در شرکت نفت برداسپی کوهدشت واقع در استان لرستان رخ داده که در نتیجه آن ۵ کارگر یک شرکت پیمانکاری حین لایروبی انبار ایستگاه پمپاژ شرکت نفت برداسپی واقع در منطقه شیرواند گندابه شهرستان کوهدشت بر اثر گازگرفتگی جان باختند.

او گفت: بر اساس گفته‌های شاهدان عینی، این حادثه هنگامی رخ داده است که در ابتدا دو نفر از کارگران که برای لایروبی به داخل مخازن تلمبه خانه ایستگاه پمپاژ نفت برای پاکسازی رفته بودند، به دلیل استشمام گاز سمی ناشی ازمواد داخل مخازن دچار گازگرفتگی می‌شوند. از قرار معلوم سه نفر از کارگران که خارج از مخازن بودند با مشاهده این اتفاق سریعا برای نجات دو همکار اقدام کرده به ترتیب وارد مخازن می‌شوند که متأسفانه آن‌ها نیز بر اثر استنشاق گازهای سمی بیهوش می‌شوند. در نهایت بعد از اعلام گرفتاری آن‌ها تیم‌های امدادی تخصصی شرکت نفت از استان‌های مرکزی و کرمانشاه به محل اعزام و عملیات خارج کردن آن‌ها را آغاز می‌کنند که متأسفانه بعد از چندین ساعت تلاش مرگ آنها تأیید شده و در حال حاضر تلاش برای بیرون آوردن اجساد کارگران محبوس شده ادامه دارد.

به گفته وی، این ۵ کارگر از نیروهای یک شرکت پیمانکاری مستقر در شرکت نفت برداسپی هستند که برای لایروبی منبع ایستگاه پمپاژ نفت برد اسپی بدون تجهیزات ایمنی داخل مخازن رفته بودند.

گفتنی است مرکز انتقال نفت «برداسپی» در جنوب غربی شهرستان کوهدشت و در منطقه شیراوند واقع‌ شده است.

 

منبع: ایلنا

لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/242983

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب