محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در بازه زمانی ۲۲ تا ۲۷ آذر

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در بازه زمانی ۲۲ تا ۲۷ آذر
مرکز مدیریت راه‌های کشور، محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۲۲ آذر تا دوشنبه ۲۷ آذرماه در برخی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

به گزارش نجواخبر ؛به نقل از راهداری، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌ها تردد موتورسیکلت‌‌ها به استثناء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ چهارشنبه ۲۲ آذر تا ساعت ۶ صبح دوشنبه ۲۷ آذرماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

بر اساس این گزارش در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۲ و ۲۳ آذرماه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

این گزارش حاکی است همچنین در محور کندوان تردد خودروهای تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء خودروهای حامل مواد سوختنی و یا فاسدشدنی از محور کرج - چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است.

بنا بر اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور‌ در روزهای جمعه، یکشنبه و دوشنبه ۲۴، ۲۶ و ۲۷ آذرماه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس، از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان روز تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود.

بر مبنای این گزارش در محور هراز و در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه، در روزهای پنجشنبه، جمعه و یکشنبه ۲۳، ۲۴ و ۲۶ آذرماه محدودیت یک‌طرفه مقطعی به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

تردد خودروهای تریلر در روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور حاکی از آن است در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۲ و ۲۳ آذرماه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ و در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه ۲۴، ۲۵ و ۲۶ آذرماه از ساعت ۶ تا ۲۴ تردد خودروهای کامیون و کامیونت به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از محور هراز ممنوع است.


گفتنی است اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها بوده و در صورتی که وضعیت ترافیک عادی باشد، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243041

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب