مصدومیت و فوت سه کارگر در سقوط سبد تاورکرین در یک کارگاه ساختمانی

مصدومیت و فوت سه کارگر در سقوط سبد تاورکرین در یک کارگاه ساختمانی
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از سقوط سبد حمل مصالح از تاورکرین بر سر سه کارگر خبر داد.

به گزارش نجواخبر، جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۸:۲۱ عصر امروز یک مورد حادثه سقوط سبد حمل مصالح از تاورکرین واقع در یک کارگاه ساختمانی در بلوار ناصر حجازی، خیابان اسپندفر به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه دو ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد:محل حادثه یک کارگاه ساختمانی بود که در آنجا یک دستگاه تاورکرین در حال حمل مقادیری مصالح ساختمانی در سبد حمل مصالح بوده که ناگهان سیم بکسل‌های نگهدارنده سبد جدا شده و این سبد به همراه مصالح بر سر سه کارگر افغانستانی که مشغول کار در آن محل بودند، سقوط کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران تصریح کرد:ستگاه تاور کرین داخل کارگاه ساختمانی قرار داشت، سقوط سبد نیز در داخل کارگاه رخ داد و بنابراین اینطور نبوده که تاورکرین سقوط کرده یا سبد آن به خیابان یا معابر افتاده باشد.

ملکی خاطرنشان کرد: عوامل آتش‌نشانی بلافاصله اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و سه کارگر را از زیر مصالح و سبد خارج کردند که با تحویل آنان به عوامل اورژانس متأسفانه مشخص شد یکی از آنان جان خود را از دست داده است. دو کارگر دیگر نیز برای درمان به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

به گفته وی ایمن سازی در محل انجام شده و حوالی ساعت ۲۰ عملیات آتش‌نشانان به پایان رسیده و محل تحویل عوامل انتظامی و مسئولان کارگاه ساختمانی شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243192

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب