آخرین وضعیت کالابرک الکترونیکی/ چرا بیشتر کارگران ساختمانی بیمه نشدند؟

آخرین وضعیت کالابرک الکترونیکی/ چرا بیشتر کارگران ساختمانی بیمه نشدند؟
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره استقبال خوب مردم از کالابرگ الکترونیکی گفت: این امکان در همه فروشگاه های زنجیره‌ای فراهم شده است و متقاضیان به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

به گزارش نجواخبر، سید صولت مرتضوی در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص کالابرگ الکترونیکی عنوان کرد: موضوع کالا برگ الکترونیکی در بیشتر فروشگاه‌های زنجیره‌ای توسعه یافته و هر ماه نسبت به ماه دیگر استقبال مردم از آن بیشتر می‌شود و این آمادگی برای استفاده هفت دهک اول از این مزیت وجود دارد و منابع لازم برای این موضوع پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بدون هیچ تأخیری یارانه تشویقی به حساب کاربران تزریق می‌شود تا مشکلی در این حوزه نباشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تمام شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه به سامانه مودیان مالیاتی متصل هستند، بیان کرد: این شرکت‌ها کمترین بدهی معوق شده را به سازمان امور مالیاتی و وزارت اقصاد دارند.

درباره اینکه آیا عملکرد تعاونی‌ها به صورت قانونی انجام می‌شود، گفت: اصل تعاونی‌ها بر انجام درست وظایف است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره سامانه مودیان مالیاتی و اینکه آیا شرکت‌های زیر مجموعه این وزارتخانه به این سامانه متصل شدند یا خیر، افزود: تمام شرکت‌های زیر مجموعه به سامانه متصل هستند و در حوزه قانون مالیات‌های خود را پرداخت می‌کنند و اگر رصد شود، خواهید دید که شرکت‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمترین بدهی معوق شده را به سازمان امور مالیاتی و وزارت اقتصاد دارند.

وی درباره اینکه آیا وزارت تعاون، در آستانه شب یلدا به پویش یلدای مهربانی پیوسته است، عنوان کرد: این کار دولتی نیست بلکه فردی و شخصی است. ولی همکاران ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله افرادی هستند که به این پویش پیوسته‌اند.

مرتضوی درباره اینکه به رغم ابلاغ قانون بیمه کارگران ساختمانی اما هنوز بیشتر آنها بیمه نشدند، توضیح داد: این قانون توسط ریاست جمهوری ابلاغ شده است و از تاریخ ابلاغ طبق قانون باید اجرا شود و سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور به تمام شعبات خود این قانون را ابلاغ کرده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: اگر در برخی از شعبات سازمان تأمین اجتماعی، این قانون اجرا نمی‌شود، اطلاع رسانی کنید تا نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243210

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب