خطر اخراج ۲ساله بارسلونا از لیگ قهرمانان

خطر اخراج ۲ساله بارسلونا از لیگ قهرمانان
بارسلونا در سپتامبر اعلام کرد به سود خالص 304 میلیون یورویی رسیده، اما در ادامه یوفا این باشگاه را 500 هزار یورو جریمه و اعلام کرد بارسا سود خالص خود را اشتباه اعلام کرده و این رقم با درآمد آنها مرتبط نبوده!

به گزارش نجوا خبر، باشگاه بارسلونا که به همراه رئال مادرید، مؤسسان سوپرلیگ اروپا به شمار می‌رود، در حالی روی راه‌اندازی این پروژه جاه‌طلبانه تأکید دارد که ممکن است فصل آینده از حضور در این مسابقات محروم شود. روزنامه آلمانی «دای ولت» چاپ برلین با انتشار گزارشی مدعی شد؛ باشگاه بارسلونا به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی ممکن است از حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا محروم شود.

باشگاه بارسلونا در ماه سپتامبر اعلام کرد به سود خالص 304 میلیون یورویی رسیده، اما در ادامه اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) این باشگاه کاتالونیایی را 500 هزار یورو جریمه و اعلام کرد بارسلونا سود خالص خود را اشتباه اعلام کرده و این رقم با درآمد آنها مرتبط نبوده است. گفته می‌شود امکان محرومیت دو تا سه ساله بارسلونا از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد.

باشگاه بارسلونا روز پنجشنبه بلافاصله به حکم دیوان دادگستری اروپا مبنی بر قانونی بودن راه‌اندازی سوپرلیگ اروپا واکنش نشان داد و تمایل خود را برای حضور در این پروژه جاه‌طلبانه با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد.

شاگردان ژاوی در فصل جاری پس از صدرنشینی در گروه H لیگ قهرمانان اروپا، در مرحله یک‌هشتم نهایی باید به مصاف ناپولی بروند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243229

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب