زمان و مدارک مورد نیاز برای وام جدید ودیعه مسکن

زمان و مدارک مورد نیاز برای وام جدید ودیعه مسکن
تسهیلات ودیعه مسکن که پیش‌ازاین در روستاها تعریف نشده بود معادل ۴۰ میلیون تومان تعیین شده است.

به گزارش نجواخبر، از سال ۱۳۹۹ تاکنون که مصوبه وام کمک ودیعه مسکن اجرا می‌شود، آن دسته از مستأجران که قادر به دریافت این تسهیلات بوده‌اند، نسبت به دریافت وام با ارقام کمتر از ۵۰ میلیون تومان در سال ۱۳۹۹ و کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان در دو سال گذشته اقدام کرده‌اند و عملاً با شرایط فعلی، مستأجران زیادی مشمول این تسهیلات نمی‌شوند. پیش‌ازاین وعده داده شود تمهیداتی برای پرداخت مابه‌التفاوت وام ودیعه جدید به دریافت‌کنندگان قبلی تسهیلات اندیشیده شود که محقق نشد.

زمان پرداخت وام مستاجران هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. درواقع بانک‌ها منتظر ابلاغ مصوبه افزایش وام ودیعه مسکن برای پرداخت با مبالغ جدید هستند.

مدارک ثبت نام وام مستاجران
مستاجران، پس از ثبت درخواست خود جهت دریافت وام ودیعه مسکن مستاجران، از طریق سایت saman.mrud.ir و بارگذاری مدارک خود در سامانه جامع اقدام ملی مسکن نیز می‌بایست به غیر از مدارکی که در هنگام ثبت نام ارائه نموده‌اند مدارکی را نیز برای دریافت وام مستاجران، به بانک ارائه دهند. در ادامه، در رابطه با مدارک لازم دریافت وام مستاجران ۱۴۰۲ برای تحویل به بانک، برای متقاضیان این وام، توضیحات لازم آورده شده است.

اصل شناسنامه مستاجر

اصل کارت ملی مستاجر

اجاره نامه رسمی که دارای کد رهگیری باشد.

گواهی کسر از حقوق مستاجر، سهام عدالت آن و یا مستمری بگیری متقاضی، به همراه شماره حسابی که یارانه نقدی، برای مستاجر، واریز می‌گردد. (در صورتی که مستاجر هیچکدام از این مدارک را نداشته باشد می‌بایست سفته ارائه دهد.)

مدارکی که نام برده شد را می‌بایست مستاجران، برای دریافت این تسهیلات، به شعب بانک تحویل دهند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243249

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.