تصادف ۵ خودرو در بزرگراه شهید همت

تصادف ۵ خودرو در بزرگراه شهید همت
سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های تهران بزرگ از تصادف میان پنج دستگاه وسیله نقلیه در بزرگراه شهید همت خبرداد.

به گزارش نجوا خبر، سرهنگ صفر عبادی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در دقایق اولیه بامداد امروز یک دستگاه سواری پژو در حال حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت، قبل بزرگراه شهید حقانی بود که به شدت با یک دستگاه سواری دنا برخورد کرده و از محل متواری شد. در همین حین سواری دنا به طور مورب و به صورت بسیار خطرناکی در وسط راه متوقف شد.

وی ادامه داد: با توقف ناگهانی سواری دنا در میانه مسیر، ناگهان سه دستگاه خودروی سواری دیگر که در حال حرکت در مسیر بودند، با سواری دنا برخورد کرده و هر چهار خودرو در میانه راه متوقف شدند.در پی این حادثه بلافاصله عوامل پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ در محل حاضر شده و نسبت به ایمن‌سازی محل و مدیریت ترافیک کردند. خودروهای سواری نیز به وسیله جرثقیل به محل امن انتقال داده شدند.

سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های تهران بزرگ با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی درپی نداشت، گفـت:‌ تحقیقات مأموران نشان داد که سرعت بالا خودروی پژوی متواری و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه سبب وقوع این حادثه شده است. در همین راستا نیز کروکی پلیس تنظیم شده و گزارشی از آن نیز تحویل عوامل کلانتری شد.

عبادی با بیان اینکه اقدامات انتظامی برای شناسایی و دستگیری راننده پژو در حال انجام است، گفت: با توجه به فرار راننده پژو، این فرد پس از شناسایی و دستگیری به محاکم قضائی نیز ارجاع شده و علاوه بر الزامش به پرداخت خسارات، خودروهای درگیر در این تصادف، باید به دادگاه نیز مراجعه کند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243303

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب