آمار شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۷۳ نفر رسید/ وقوع ۴ انفجار در حادثه تروریستی امروز

آمار شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۷۳ نفر رسید/ وقوع ۴ انفجار در حادثه تروریستی امروز
در حادثه انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان ۷۳ نفر به شهادت رسیدند. این حادثه تاکنون ۱۷۱ مصدوم و ۲۴۳ آسیب‌دیده بر جای گذاشته است.

به گزارش نجوا خبر، ساعتی پیش صدای انفجاری که منتهی به گلزار شهدای کرمان است، شنیده شد.این انفجار در نزدیک مسجد صاحب‌الزمان روی داده است و هنوز اطلاعاتی دقیقی از علت انفجار در دست نیست.

جمعیت از اطراف محل پراکنده شده و نیروهای امنیتی در حال حرکت به سمت محل انفجار هستند.

برخی افراد حاضر در صحنه مدعی شدند که این انفجار ‌‌از کپسول‌های گاز بوده است، مسئولین گلزار شهدا نیز بیان کرده‌اند که صدا مربوط به انفجار چند کپسول گاز می‌باشد، اما برخی علت حادثه را عملیات تروریستی عنوان کرده‌اند که منجر به شهادت 73 تن شده است.

امدادگر خانم هلال‌احمر به شهادت رسید

رضا فلاح، مدیرعامل هلال احمر کرمان گفت: در حادثه انفجار گلزار شهداى کرمان، ٣ نیروى هلال احمر دچار مصدومیت شدید شدند که متأسفانه یک نفر خانم از امدادگران هلال احمر کرمان به شهادت رسید.

افزایش آمار شهدا به ۷۳ نفر

بابک یکتاپرست، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین آمار انفجار تروریستی در کرمان گفت: 73 شهید، 170 مصدوم، و 243 آسیب دیده در این حادثه گزارش شده است.

مصدومیت ٣ امدادگر

رضا فلاح، مدیرعامل هلال احمر کرمان اعلام کرد: به دنبال حادثه انفجار در گلزار شهداى کرمان متأسفانه ٣ امدادگر این جمعیت دچار مصدومیت و جهت ادامه روند درمان به بیمارستان انتقال داده شدند.

در عین حال، ذبیح الله اعظمی نماینده جیرفت درباره حادثه‌ تروریستی کرمان مدعی شد: مجموعا ۴ انفجار رخ داده است که درمسیر موکب‌ها، پل زیر گذر و پارکینگ این انفجارها صورت گرفته است.

نماینده جیرفت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امکان افزایش تعداد شهدا وجود دارد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243519

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب