دستور دادستان کل کشور برای شناسایی عاملان جنایت تروریستی در کرمان

دستور دادستان کل کشور برای شناسایی عاملان جنایت تروریستی در کرمان
دادستان کل کشور در پی عملیات تروریستی صورت گرفته امروز در گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان شد، در تماس تلفنی با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ضمن کسب اطلاع از جزییات حادثه دستور رسیدگی فوری و شناسایی عاملان جنایت را صادر کرد.

به گزارش نجواخبر، از دادستانی کل کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی‌آزاد عصر چهارشنبه در این گفت‌وگو با تسلیت شهادت جمعی از زائران گلزار شهدای کرمان و آرزوی سلامتی برای مجروحان حادثه، به مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان دستور داد با کمک همه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در کمترین زمان ضمن شناسایی مسببین و حامیان این جنایت غم‌انگیز با آنها برخورد قاطع و عبرت‌آموز انجام شود.

موحدی آزاد این اقدام تروریستی را نشانه ضعف و ناتوانی و شکست‌های پی در پی دشمنان کوردل ایران اسلامی دانست و گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل به حدی از سقوط و انزوا رسیده است که حتی از زائران شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی نیز هراس دارد.

وی افزود: دشمنان ایران عزیزمان بدانند که ملت شهیدپرور ایران همچنان حامی اصلی جریان مقاومت در منطقه بوده و انتقام سختی را از عاملان و حامیان این اقدام تروریستی بزدلانه خواهد گرفت.

عصر روز چهارشنبه صدای مهیب یک انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان شنیده شد؛ انفجار اول ۷۰۰ متری مزار شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مزار بوده و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی بوده است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار کرمان در گفت‌وگو با ایرنا تأیید کرد که این ۲ انفجار تروریستی بوده است.

اورژانس کشور تا این لحظه شمار شهدای این حادثه را ۷۳ نفر و تعداد مجروحان را ۱۷۱ نفر اعلام و در عین حال تاکید کرده که حال مصدومان وخیم بوده و امکان افزایش شمار شهدا وجود دارد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243520

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.