با مدیریت شرکت سبدگردان آتیه توکا؛

فولاد مبارکه نخستین صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت خود (توسکا) را راهی بازار سرمایه می‌کند

فولاد مبارکه نخستین صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت خود (توسکا) را راهی بازار سرمایه می‌کند
شرکت فولاد مبارکه نخستین صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت خود(توسکا) را با مدیریت شرکت سبدگردان آتیه توکا از شرکت‌های گروه سرمایه‏گذاری توکافولاد، راهی بازار سرمایه می‌کند.

به گزارش نجوا خبر، روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، شرکت فولاد مبارکه پس از تجربه موفق صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه فولاد مبارکه و قرارگیری این صندوق در میان ۱۰صندوق بزرگ کشور از لحاظ دارایی‌های تحت مدیریت، در تلاش برای توسعه و تنوع‌بخشی ابزارها در حوزه صندوق‌های سرمایه‌گذاری، تصمیم به فراهم‌نمودن مقدمات و راه‌اندازی سایر انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری نموده است.

بنا بر این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت توسعه فولاد و با نماد معاملاتی «توسکا» از انواع صندوق‌های با درآمد ثابت و بدون پرداخت سود است. سود این صندوق به صورت روزشمار بوده و به واسطه ترکیب دارایی‌های صندوق و عملکرد مدیر صندوق از پرداخت نرخ سود ترجیحی و رقابتی با سایر صندوق‌های با درآمد ثابت برخوردار است و به واسطه معافیت مالیاتی سود صندوق‌های سرمایه‌گذاری و اطمینان خاطر از نقدشوندگی واحدهای صندوق به دلیل بازارگردانی واحدهای سرمایه‌گذاری توسط صندوق بازارگردانی فولاد مبارکه، خرید واحدهای صندوق توسکا(توسعه فولاد) از گزینه‌های مناسب سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

انتظار می‌رود صندوق توسکا از پتانسیل‌های موجود چه در بازار سرمایه و چه در بازار اوراق بهادار بادرآمد ثابت استفاده نماید و نرخ بازدهی مطلوبی را برای سرمایه‌گذاران صندوق مهیا نماید. با توجه به این که یکی از اهداف صندوق‌های سرمایه‌گذاری جمع‌آوری سرمایه‌های خرد و سرگردان است، انتظار می‌رود با استفاده از انواع و اقسام ابزارهای سرمایه‌گذاری کم‌ریسکی که در بازار سرمایه فراهم است، بازدهی نسبتاً بیشتری نسبت به سایر ابزارهای با درآمد ثابت نصیب سرمایه‌گذاران مذکور شود.

گفتنی است پذیره‌نویسی صندوق از روز دوشنبه مورخ ۱۶/۰۵/۱۴۰۲ لغایت چهارشنبه مورخ ۱۸/۰۵/۱۴۰۲ از طریق کلیه کارگزاری‌های در نماد توسکا قابل معامله می‌باشد. پیش‌بینی می‌شود به واسطه عملکرد موفق شرکت فولاد مبارکه پذیره‌نویسی واحدهای صندوق، ظرف روز اول پذیره‌نویسی با موفقیت انجام شود

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243550

کلیدواژه‌ها

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.