رئیس جدید پلیس راهور فراجا منصوب شد

رئیس جدید پلیس راهور فراجا منصوب شد
​با حکم فرمانده فراجا، سردار سیدتیمور حسینی، به عنوان رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور منصوب شد.

به گزارش نجواخبر، سردار مهدی معصوم بیگی، رئیس بازرسی کل فراجا گفت: با حکم سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سرتیپ دوم سید تیمور حسینی به سمت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا منصوب شد. همچنین از زحمات سردار سیدکمال هادیانفر در پلیس راهور قدردانی شد.

وی با اشاره به اهمیت خدمتگزاری در مجموعه‌های فراجا گفت: همه فرماندهان و مدیران انتظامی کشور، محور اصلی انجام مأموریت در فراجا را کسب رضایت خداوند متعال و مردم قرار داده‌اند.

سردار سیدکمال هادیانفر، از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بود، او سپس در سال ۱۳۸۹ و همزمان با تأسیس پلیس فتا، با حکم سردار اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده وقت پلیس کشور به ریاست پلیس فتا رسید و تا سال ۱۳۹۷ در این جایگاه فعال بود. پس از آن از اسفند ماه ۱۳۹۷ با حکم سردار حسین اشتری، فرمانده پیشین پلیس به ریاست پلیس راهور منصوب شد و تا امروز در این سمت فعال بود. اقداماتی نظیر هوشمندسازی در پلیس راهور، صدور کروکی الکترونیکی، استفاده از پهپاد و ... در دوران فرماندهی سردار هادیانفر انجام شد. او همچنین یکی از منتقدان جدی کیفیت خودروهای تولید داخل است.

سردار سید تیمور حسینی نیز سابقه ریاست پلیس راهور تهران بزرگ را دارد و در دانشکده پلیس راهور نیز نقشی موثر داشت. او از سال ۱۳۹۹ به عنوان جانشین سردار هادیانفر در پلیس راهور فراجا فعال بود و از امروز با حکم فرمانده فراجا به عنوان رئیس جدید پلیس راهور فراجا فعالیت خود را آغاز کرده است.

مراسم تودیع و معارفه رسمی روسای قدیمی و جدید پلیس راهور فراجا فردا با حضور سردار احمدرضا رادان برگزار خواهد شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243593

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.