گرانی قیمت گوشت صدای نمایندگان مجلس را درآورد

گرانی قیمت گوشت صدای نمایندگان مجلس را درآورد
نماینده کاشمر مجلس در جلسه علنی امروز مجلس گفت: با این فرمانی که دولت پیش می رود باید گوشت را ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان بخریم که همین اتفاق نیز افتاد.

به گزارش نجواخبر، در صحن علنی امروز مجلس، جواد نیک بین نماینده کاشمر در مجلس در تذکری گفت: شرکت گاز در تابستان امسال به خاطر قطعی گاز پتروشیمی‌ها حدود ۴۰۰ هزار تن سهمیه کود اوره را به بخش کشاورزی به دلیل اختلاف با سازمان برنامه پرداخت نکرد و در حال حاضر نیز خوراک پتروشیمی‌ها قطع می‌شود که گرانی فزاینده‌ای در کشور خواهد داشت.

نیک‌بین با انتقاد از تأمین نکردن موارد ضروری بخش کشاورزی، اظهار کرد: این مسئله باعث خواهد شد در حوزه کشاورزی اتفاقات بدی بیافتد و شاهد گرانی‌هایی باشیم.

وی ادامه داد: با این فرمانی که دولت پیش می‌رود باید گوشت را ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان بخریم که همین اتفاق نیز افتاد اما فرمان اقتصادی دولت باید تغییر کند.

نماینده کاشمر همچنین گفت: در مجلس مصوب کردیم که با یک ضامن وام ازدواج پرداخت شود اما بسباری از زوج‌های جوان حدود ۲ سال در نوبت می‌مانند.

هفته گذشته در جاده خلیل آباد به بردسکن زوج جوانی براساس تصادف کشته شدند، با اینکه این جاده بودجه دارد اما هیچ کاری انجام نشده است و راهداری مقصر اصلی کشته شدن جوانان در این مسیر است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243615

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.