پرسپولیسی‌ها نگرانِ آمدنِ برانکو!

پرسپولیسی‌ها نگرانِ آمدنِ برانکو!
برانکو ایوانکوویچ فعلا در دسترس نخواهد بود.

به گزارش نجواخبر، با توجه به در پیش بودن مسابقات جام ملت‌های آسیا برانکو ایوانکوویچ فعلا در دسترس نخواهد بود.

با وجود اینکه رضا درویش تاکید کرد باشگاه پرسپولیس برای جانشینی یحیی گل‌محمدی ۱۰ گزینه دارد و کمیته یا گروه فنی معتمد او در حال بررسی و مذاکره با این گزینه‌ها هستند اما به گفته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ مهم‌ترین گزینه این باشگاه به حساب می‌آید.

مهم‌ترین نکته در مورد همکاری با برانکو حضور او در رأس کادر فنی تیم ملی عمان است و از آنجایی که مسابقات جام ملت‌ها در پیش است و برانکو در تیم ملی عمان مسئولیت دارد شروع همکاری با این مربی در رأس موعد مقرر تبدیل به مهم‌ترین نگرانی باشگاه شده است.

تیم ملی عمان در گروه F مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با تیم‌های عربستان سعودی، تایلند و قرقیزستان هم‌گروه است و آخرین بازی مرحله گروهی این تیم روز پنج‌شنبه ۲۵ ژانویه (۵ بهمن ماه) مقابل قرقیزستان برگزار خواهد شد. این یعنی که برانکو حداقل تا ۵ بهمن‌ماه بالای سر تیمش خواهد بود و امکان حضور در تمرینات پرسپولیس وجود نخواهد داشت.

در عین حال به نظر می‌‎رسد تیم ملی عمان حتی اگر مقابل عربستان شکست بخورد قادر به پیروزی مقابل تیم‌هایی مثل تایلند و قرقیزستان هست و البته با توجه به اینکه برخی تیم‌های سوم نیز به دور یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد به احتمال فراوان عمان را در مرحله یک هشتم نهایی نیز خواهیم دید و با درصد بالا حضور عمان در این تورنمنت تا ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن ماه) طولانی خواهد شد.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس در نظر دارد اردوی خارجی برای تیم در نظر بگیرد و به احتمال زیاد بعد از چند روز از شروع تمرنیات این اردو در دبی آغاز خواهد شد. قرار است تمرینات پرسپولیس از روز شنبه آینده با حضور دستیاران یحیی گل‌محمدی آغاز شود که طبیعتا برانکو در دسترس نیست اما باشگاه پرسپولیس امید داشت که با شروع اردوی خارجی، برانکو را کنار تیم داشته باشد اما با در نظر گرفتن شرایط تیم ملی عمان و حضورش در جام ملت‌ها بعید است برانکو بتواند در این اردو حضور داشته باشد چرا که قرار است این اردو ۵-۴ روز از شروع تمرینات در تهران آغاز شود.

با این شرایط یا مدیران باشگاه پرسپولیس باید زمان اردو را به تعویق بیندازند یا چاره دیگری بیندیشند. شاید هم مثل دو تابستان اخیر اصلا اردوی خارجی پرسپولیس لغو شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243659

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب