سرنوشت خلبان هواپیمای سقوط کرده در البرز

سرنوشت خلبان هواپیمای سقوط کرده در البرز
مهدی مهرور، مدیرکل مدیریت بحران البرز گفت: طبق گزارشی که به مدیریت بحران داده شده است خلبان (هواپیمای آموزشی سانحه‌دیده) در تصاویر هوایی رویت شده اما تا زمانی که تیم‌های عملیاتی به نقطه مورد نظر نرسند نمی‌توان در این خصوص اظهار نظر قطعی کرد.

به گزارش نجواخبر، محمدرضا البرزی، فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه علمیات جست و جو برای یافتن هواپیمای سقوط کرده در البرز با استفاده از هلی‌شات در حال انجام است؛ گفت: تیم‌های عملیات در حال حرکت به سمت یک نقطه احتمالی هستند.

به گزارش ایسنا، او با اشاره به سقوط یک هواپیمای آموزشی دو نفره در استان البرز، گفت: عملیات جست و جو برای یافتن این هواپیمای که ظهر روز سه شنبه ۱۹ دی ماه سقوط کرد تا ساعت ۲:۳۰ بامداد ادامه داشت و نیروهای عملیاتی پس از استراحتی کوتاه از ساعت ۷ صبح امروز مجدداً جست و جو را از سر گرفتند.

البرزی خاطرنشان کرد: در این عملیات از هلی‌شات و پهپاد استفاده می‌شود و لحظاتی پیش یک نقطه احتمالی در تصاویر ارسالی از هلی‌شات مشخص شد که نیروهای عملیاتی در حال حرکت به سمت این محدوده هستند و ظرف دو تا سه ساعت آینده نتیجه مشخص خواهد شد.

مهدی مهرور، مدیرکل مدیریت بحران البرز هم گفت: طبق گزارشی که به مدیریت بحران داده شده است خلبان در تصاویر هوایی رویت شده اما تا زمانی که تیم‌های عملیاتی به نقطه مورد نظر نرسند نمی‌توان در این خصوص اظهار نظر قطعی کرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243669

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.