مرگ دو کارگر در کارخانه نساجی سمنان

مرگ دو کارگر در کارخانه نساجی سمنان
فرمانده انتظامی استان از حادثه نشت گاز در کارخانه نساجی کویر شهرستان سمنان خبر داد و گفت: در این حادثه دو کارگر جان خود را از دست دادند.

به گزارش نجواخبر، سردار "جلیل موقوفه ئی" در این باره گفت : در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد گاز گرفتگی در کارخانه نساجی شهرک صنعتی شهر سمنان، رئیس و مأموران کلانتری 13 گلستان همراه با سایر نیروهای امدادی در صحنه حاضر شدند .

وی ادامه داد: با تلاش مأموران انتظامی و همکاری آنها با سایر نیروهای امدادی از بروز آتش سوزی گسترده و انفجارهای احتمالی پیشگیری شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این حادثه دو کارگر جان خود را از دست دادند و حال یک کارگر دیگر وخیم گزارش شده است، افزود: در این حادثه سه نفر دیگر مصدوم که یکی از مصدومان از کارکنان اداره آتش‌نشانی سمنان بود.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه اقدامات ضابطان قضائی در جمع آوری ادله و اخذ اظهارات شاهدان برای تکمیل پرونده انتظامی – قضائی در همان دقایق اولیه انجام شد، خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه در فرضیه اولیه علت حادثه نشت گاز بود اما با همکاری آتش‌نشانی شهرستان علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243868

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.