سرعت اینترنت در کشور چقدر است؟

سرعت اینترنت در کشور چقدر است؟
بنا بر آخرین اظهارات مسؤولان، در حال حاضر متوسط سرعت اینترنت در کشور ۱۲ مگابیت بر ثانیه است که با توسعه شبکه فیبر نوری به حدود ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه می‌رسد

به گزارش نجوا خبر، سرعت دسترسی به اینترنت در کشور چقدر است؟
بنا بر آخرین اظهارات مسؤولان، در حال حاضر متوسط سرعت اینترنت در کشور ۱۲ مگابیت بر ثانیه است که با توسعه شبکه فیبر نوری به حدود ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه می‌رسد.

وقتی صحبت از سرعت اینترنت می‌شود، استفاده از کلمات تخصصی ممکن است کمی گیج‌کننده باشد اما به‌طور خلاصه، سرعت‌های اینترنتی معمولا با مگابیت‌برثانیه یا Mbps اندازه‌گیری می‌شود و هرچه این نرخ بالاتر باشد، اینترنت سریع‌تر خواهد بود.

سرعت اینترنت بیشتر هنگام لذت بردن از پخش تلویزیون آنلاین، دانلود فایل‌های حجیم یا مرور شبکه‌های اجتماعی اهمیت پیدا می‌کند. هرچه سرعت دانلود کاربر بیشتر باشد، می‌تواند از داده‌های بیشتری نیز استفاده کند و این حالت برای محتواهای با کیفیت بالا که به جریان دانلود ثابت نیاز دارد که کیفیت تصاویر را به حداکثر برساند، ایده‌آل است.
سرعت آپلود هم زمانی اهمیت دارد که پای محتوای مشارکتی در میان باشد، مثل زمانی که با دوستانتان بازی‌های آنلاین انجام می‌دهید یا وقتی یک تماس ویدیویی استفاده می‌کنید یا اینکه بخواهید فایل‌های خود را در سرویس ذخیره فضای ابری خود آپلود کنید.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244227

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب