خط و نشان بذرپاش برای ایرلاین‌های گرانفروش

خط و نشان بذرپاش برای ایرلاین‌های گرانفروش
وزیر راه و شهرسازی با دعوت از شرکت‌های هواپیمایی برای واردات گسترده هواپیما، گفت: برای واردات هواپیما از منابع وزارت راه و تهاتر استفاده خواهیم کرد.

به گزارش نجواخبر، مهرداد بذرپاش در آیین بهره‌برداری از 8 پروژه فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه صنعت هوانوردی مسافری یعنی قیمت، فناوری، قروش، خرید، کنترل موجودی و... اظهار کرد: وقتی درباره صنعت هوایی حرف می‌زنیم این نیست که بگوییم هواپیما آوردیم یا می‌آوردیم.

وی با تاکید بر اینکه باید مدیریت صنعت را انجام دهیم که از مدیریت فنی خیلی بالاتر است، افزود: اگر نگاه ما به صنعت ناقص باشد یک جاهایی از صنعت می‌لنگد.

وی با بیان اینکه صنعت حمل‌ونقل هوایی به طور مرتب توسط مردم قضاوت می‌شود، ادامه داد: مردم به‌عنوان مشتریان اصلی این بخش لحظه‌ای درباره عملکرد مدیران قضاوت می‌کنند.تصویز ذهنی مردم جزیی از صنعت است که می‌تواند پیش برنده یا بازدارنده باشد.

وی یادآور شد: در استفاده از حمل‌ونقل هوایی چند گیر داریم که یکی از آنها تحریم‌هاست. با این وجود خدا را شکر اتفاقات خوبی طی سالهای اخیر روی داده است. ما محکوم به توسعه ناوگان هستیم چرا که یکی از مشکلات امروز حمل‌ونقل هوایی ناترازی عرصه و تقاضاست.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نمی‌توانیم به مردم بگوییم تحریم هستیم و باید مشکلات را مدیریت کنیم، گفت: از تمام شرکتهای هواپیمایی می‌خواهیم هر کدام که امکان دارند واردات هواپیما را انجام دهند. در این مسیر از منابع وزارت راه و شهرسازی و تهاتر استفاده می‌کنیم. حتی اگر لازم باشد برای این کار مجوز هم می‌گیریم. یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی توسعه ناوگان است و هر مجوزی که لازم باشد برای این کار صادر خواهد شد.

بذرپاش با تاکید بر این که نیاز صنعت حمل‌ونقل هوایی مسافری مشهود است، اضافه کرد: در حوزه توسعه ناوگان محدودیت اطلاع رسانی داریم تا واردات ضربه نخورد.

وی با اشاره به توسعه فرودگاه مهرآباد گفت: برای طرح توسعه این فرودگاه با نهادهای نظامی به توافق رسیده این و هرکجا که بخواهند به آنها زمین معوض می‌دهیم. به سازمان ملی زمین و مسکن نیز برای این کار دستور داده ام.

اوی درباره انتقال فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه این کار درست نیست و نمی‌توانیم تهران را بدون این فرودگاه تصور کنیم، افزود: در حوزه بلیت هواپیما تصمیمات خوبی گرفته شده است. صلاح مردم و ایرلاین‌ها در این موضوع باید رعایت شود. اگر ایرلاین گران‌فروشی کند بدون هیچ اغماضی مجوز پرواز شرکت هواپیمایی لغو می‌شود تا آخر هم ایستاده ام.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244311

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب