آخرین وضعیت رتبه بندی نومعلمان

آخرین وضعیت رتبه بندی نومعلمان
نومعلمان امسال از برنامه جلو هستند. افرادی که براساس ماده 28 استخدام می‌شوند باید یکسال دوره صلاحیت‌های معلمی می‌دیدند و بعد معلم می‌شدند اما این اتفاق با معلمی‌شان همزمان شد. یعنی داوطلبان هم معلم شدند و هم همزمان دوره‌های صلاحیت عمومی معلمی را شروع کردند.

به گزارش نجواخبر، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت رتبه‌بندی نومعلمان توضیح داد.

علی فرهادی در گفت‌وگو با پانا در این باره اظهار کرد: «ناظر بر آیین‌نامه باید به رتبه‌بندی نومعلمان رسیدگی شود. در آیین‌نامه عنوان شده است پس از «ارزیابی»؛ یعنی باید ارزیابی اولیه انجام شود تا مشخص شود چه رتبه‌ای دریافت می‌کنند.»

وی ادامه داد: «نومعلمان امسال از برنامه جلو هستند. افرادی که براساس ماده ۲۸ استخدام می‌شوند باید یکسال دوره صلاحیت‌های معلمی می‌دیدند و بعد معلم می‌شدند اما این اتفاق با معلمی‌شان همزمان شد. یعنی داوطلبان هم معلم شدند و هم همزمان دوره‌های صلاحیت عمومی معلمی را شروع کردند.»

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: «آیین‌نامه رتبه‌بندی یک‌جاهایی شفاف و دقیق است و یک‌جاهایی نیاز به تدقیق دارد یعنی باید آن را دقیق‌تر کنیم. مثلا این‌که در بدو خدمت ارزیابی را شروع کنیم یا اینکه فرصتی به معلم بدهیم، چند ماهی تدریس کند. ما در حال انجام این کارها هستیم. ما در حال ارزیابی آیین‌نامه هستیم و رتبه‌بندی نومعلمان انجام می‌شود.»

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244324

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب