دبیرکل حزب جمعیت حامیان ولایت در گفت‌وگو با نجوا خبر:

کاندیداهای نمایندگی مجلس به شهدا و باورهای مردم خیانت نکنند

کاندیداهای نمایندگی مجلس به شهدا و باورهای مردم خیانت نکنند
دبیرکل جبهه حامیان ولایت با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: اندیداهای نمایندگی مجلس خواهشا خیانت به شهدا و باورهای مردم نکنند، شعارهای واهی و گول زننده که باعث انتظار بیجا می شود، سر ندهند.

دلاور صیامی، از فعالین سیاسی و دبیرکل حزب جمعیت حامیان ولایت درپاسخ به اینکه حضور مردم در 22بهمن را چطور ارزیابی می‌کنید، به خبرنگار نجوا خبر گفت: واقعا مردم مثل همیشه درصحنه حاضر بودند و ثابت کردند که پای این نظام و انقلاب و شهدا هستند و علیرغم معضلات و مشکلاتی که بر مردم تحمیل شده و وجود دارد، مردم برای نظامشان همیشه حاضر هستند؛ امسال مردم احساس کردند که از طرف اجانب تهدید می‌شوند، بنابراین از مسئولان جلوتر و پیش‌قدم‌تر حرکت کردند.
وی خطاب به مسئولان گفت: مسئولان هشیار باشند و خود را به زحمت بیاندازند تا مشکلات معیشتی و اقتصادی را که بر مردم تحمیل شده، حتما حل کنند یا کاهش دهند. مردم ما مردم خوبی هستند، همیشه در صحنه حاضر بودند و ولایتمدار هستند و انقلاب و کشورشان را دوست دارند؛ لذا از مسئولان می‌خواهم که به مشکلات کشور و این مردم برسند؛ باید بدانیم مدافعان حرم و مدافعان امنیت از دل همین مردم برخاسته‌اند.
صیامی با تاکید بر اهمیت حضور فعال مردم در انتخابات گفت: مردم سیلی محکمی بر صورت ضدانقلاب زدند، مردم حضور در انتخابات را جدی بگیرند و اگر جدی نگیرند افرادی که شایسته نیستند ورود پیدا می‌کنند. مردم رأی خود را به صندوق بیاندازند. دشمنان داخلی و خارجی می‌خواهند که مردم حضور پیدا نکنند؛ البته که بحث اقتصادی و گرانی‌ها تأثیرگذار است و دشمنان هم از این موضوع سوءاستفاده می‌کنند اما مردم باید بنابر وظیفه ملی موضوع را جدی بگیرند و آقایانی که دستشان به جایی می‌رسد زمینه حضور فعال مردم را فراهم کنند.
وی در توصیه خود به کاندیداها برای انتخابات گفت: از کاندیداهای نمایندگی مجلس می‌خواهیم خیانت به شهدا و باورهای مردم نکنند، شعارهای واهی و گول زننده که باعث انتظار بیجا می‌شود، سر ندهند. رفتن به مجلس را برای شهدا و مردمی که درصحنه های حساس همواره حضور دارند، انجام دهند و مشکلات مردم را حل کنند؛ نه اینکه با فامیل بازی، جیب خود را پرکنند.

وی تاکید کرد: آنهایی که هزینه‌های هنگفت می‌کنند، مطمئناً دلسوزی برای مردم ندارند. باید نمایندگانی را انتخاب کنیم که برای مردم، انقلاب و شهدا کاندید شده‌اند و پا پیش گذاشته‌اند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244408

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب