حضورکاپیتان مسی در المپیک پاریس

حضورکاپیتان مسی در المپیک پاریس
به لیونل مسی پیشنهاد کاپیتانی آرژانتین در المپیک پاریس داده شده است.

به گزارش نجوا خبر، به لیونل مسی پیشنهاد کاپیتانی آرژانتین در المپیک ۲۰۲۴ داده شده و تیاگو آلمادا گفته که حضور او در پاریس رویایی خواهد بود.

تیاگو آلمادا، هافبک آتلانتا یونایتد که در کنار مسی در MLS بازی می‌کند، بازوبند آلبی‌سلسته را در پیروزی ۱-۰ مقابل برزیل به بازو بست و آرژانتین با این پیروزی جواز حضور در المپیک پاریس را به دست آورد. آرژانتین از سال ۲۰۰۸، زمانی که مسی هم بخشی از تیم آنها در پکن بود، مدال طلا کسب نکرده و هنوز این شانس وجود دارد که برنده ۸ توپ طلا در ترکیب خاویر ماسکرانو حاضر باشد.

آلمادا امیدوار است که بتوان با مسی، ستاره سابق پاری‌سن‌ژرمن، در مورد بازگشت به پایتخت فرانسه صحبت کرد و به دی‌اسپورت گفت: «من برای گروه و کادر مربیگری بسیار خوشحالم، آنها لیاقتش را دارند. ما در طول مسابقات نشان دادیم که بهتر بودیم و همیشه از حریف خود پیشی گرفتیم. زمان زیادی داریم تا تمرین کنیم و برای بازی‌های المپیک آماده شویم. امیدوارم مسی تمایل داشته باشد و بتواند در بازی‌های المپیک شرکت کند، این یک رویا خواهد بود. اگر مسی بیاید مسلماً بازوبند کاپیتانی را به او می‌دهم.»

بخشی از مشکل مسی این است که او باید کشورش را در کوپا آمریکا ۲۰۲۴ که بین ۲۰ ژوئن تا ۱۴ جولای در ایالات متحده برگزار می‌شود، رهبری کند. بازی‌های المپیک چند هفته بعد شروع می‌شود، یعنی یک تورنمنت بزرگ دیگر به فاصله نه چندان زیاد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244440

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب