شایعه فعالیت انتخاباتی اعضای دولت تکذیب شد

شایعه فعالیت انتخاباتی اعضای دولت تکذیب شد
رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت با رد فعالیت وزرا و مسوولان دولتی در انتخابات مجلس گفت: تاکید اکید رییس‌جمهور به اعضای دولت است که هیچ یک از اعضای دولت در هیچ تشکل سیاسی فعالیت نداشته باشند و همه کمک کنند تا انتخابات پرشور و اشتیاق برگزار شود.

به گزارش نجواخبر، سپهر خلجی در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران، با تشریح برنامه دولت برای تقویت احزاب گفت: دولت ارتباط خوبی با احزاب دارد که نمونه آن نشست مشترک با گروه‌های سیاسی رئیس‌جمهور بود.

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که از آن پرهیز کرده‌ایم، راه‌اندازی احزاب دولت‌ساخته است. در ادوار مختلف به ویژه از اوائل دهه ۱۳۷۰ تلاش کردند احزابی را به صورت دولت‌ساخته راه‌اندازی کنند تا احزاب در بخش‌های مختلف قدرت به عنوان حامی دولت وقت، فعالیت کنند. این روند در دولت‌های بعدی نیز با اسم‌های جدید، استمرار یافت.

خلجی افزود: با وجودی که در این دولت از احزاب حمایت کرده‌ایم اما دولت به سمت تشکیل حزب نرفت چون احزاب دولت‌ساخته را قبول نداریم. این اتفاق، اتفاق کم‌نظیری است که رئیس‌جمهور چند بار در پشت تریبون رسمی اعلام کرده است. دولت صرفا مجری انتخابات است و هیچ تلاشی برای شکل دادن گروهی که بخواهد برای تداوم کار استفاده، کند انجام نداده است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با رد فعالیت وزرا و مسئولان دولتی در انتخابات مجلس گفت: تاکید اکید رئیس‌جمهور به اعضای دولت است که این دولت هیچ نماینده و مسئولی در هیچ تشکل سیاسی ندارد. همه باید کمک کنند انتخابات اسفند با شور و اشتیاق برگزار شود.

وی تاکید کرد: باید کاری کنیم که چهار دستور مقام معظم رهبری در حوزه انتخابات دستور داده‌اند، اجرایی شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244497

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب