تیراندازی به برادر زن در مهدیشهر

تیراندازی به برادر زن در مهدیشهر
فرمانده انتظامی مهدیشهر از دستگیری عامل تیراندازی شب گذشته در این شهر خبر داد و گفت: مضروب مجروح و راهی بیمارستان شده است.

به گزارش نجواخبر، سرهنگ مهدی شهاب‌الدین صبح چهارشنبه ضمن بیان اینکه در پی وقوع یک مورد تیراندازی شب گذشته در یکی از مناطق مهدیشهر بلافاصله نیروی انتظامی وارد صحنه شد، ابراز داشت: با مصدومیت و انتقال مجروح به مراکز درمانی کارشناسی ضارب در دستور کار قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه تحقیقات پلیسی نشان از یک فرد آشنا در این پرونده داشت، افزود: با شناسایی تیرانداز کمتر از ۱۲ ساعت پلیس توانست فرد متهم را دستگیر کند.

فرمانده انتظامی مهدیشهر ضمن بیان اینکه فرد متهم به سمت برادر زن خود شلیک کرده بود، ابراز داشت: در بازجویی فنی مشخص شد دلیل این تیراندازی بروز اختلافات خانوادگی بوده است.

شهاب‌الدین ضمن بیان اینکه داماد این خانواده پس از تیراندازی با اسلحه ساچمه زنی از صحنه گریخته بود، تصریح کرد: پرونده متهم تشکیل و برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شده است.

وی ضمن بیان اینکه پلیس با این گونه جرایم خشن به شدت برخورد می‌کند، افزود: لحظه‌ای بروز خشم و عصبانیت یک عمر پشیمانی را همراه خواهد داشت لذا از خانواده‌ها درخواست می‌شود به فرزندان خود مدیریت و کنترل خشم را آموزش دهند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244646

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب