جبهه متحد مستقلین انقلاب اسلامی ایران در حال نهایی کردن لیست انتخاباتی

جبهه متحد مستقلین انقلاب اسلامی ایران در حال نهایی کردن لیست انتخاباتی
نشست‌ «جبهه متحد مستقلین انقلاب اسلامی ایران» برای تهیه لیست‌ها و نفرات نهایی مورد حمایت و دیگر هماهنگی‌ها برای ورود قدرتمندانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان برگزار شد.

به گزارش نجوا خبر، با نزدیک شدن به زمان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان، تنور رقابت‌های انتخاباتی گرم و گرم‌تر شده و احزاب و گروه‌های سیاسی در حال تکمیل لیست‌ها و نفرات مورد حمایت خود هستند که در این میان «جبهه مستقلین انقلاب اسلامی ایران» نیز فعالیت‌های خود را با جدیت هر چه تمام‌تر دنبال می‌کند.

لیستی متشکل از تخصص‌های مختلف

علیرضا متانی، دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی و عضو شورای مرکزی خانه احزاب ایران و یکی از بنیان‌گذاران جبهه متحد مستقلین انقلاب اسلامی ایران، می‌گوید: این جبهه با محوریت حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی و همراهی اقشار مختلف تشکیل شده و افرادی با تخصص‌های مختلف در این جبهه حضور دارند.

وی گفت: بر اساس فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر نوسازی شبکه مدیریتی کشور، ما نیز به عنوان یک جریان مطالبه‌گر، این فرمان معظم‌له را سرلوحه فعالیت خود قرار داده‌ایم.

گزینش افراد شایسته برای حضور در لیست

حسن قربانی، رئیس ستاد انتخابات شبکه «سامان»، متعلق به جبهه متحد مستقلین انقلاب اسلامی ایران نیز می‌گوید: این جبهه متشکل از چندین حزب و تشکل سیاسی مختلف در سراسر کشور فعالیت می‌کند و در این دوره نیز برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان فعالیت خواهد داشت.

وی اضافه کرد: لیست ۳۰ نفره تهران تقریبا بسته شده اما هنوز در چند مورد امکان تغییرات و جابه‌جایی وجود دارد؛ چراکه در این جبهه به روال طبیعی هر فردی که صلاحیت لازم را داشته باشد، ممکن است به این لیست راه پیدا کند و ممکن است افراد واجد شرایط تری طی این چند روز به لیست نهایی اضافه شوند.

جلب اعتماد مردم و جبران اشتباهات گذشته

نیک‌فر یکی از اعضای لیست جبهه متحد مستقلین انقلاب اسلامی گفت: کشور ما سرمایه‌ و ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی درون خود دارد و باید از این ظرفیت‌ها در راستای بهبود زندگی مردم استفاده شود. ابتدا مسئولان و نخبگان کشور باید رویه و برنامه ریزی‌های خود را تغییر دهند تا اشتباهات و عملکردهای گذشته جبران شود.

وی ادامه داد: متأسفانه حزب گرایی، طبقه بندی جامعه بر اساس ثروت، عدم شایسته سالاری و تخصص گرایی، ناکارآمدی مسئولان کشور و ضعف مدیریت مانع رشد و توسعه کشور شده است. بنابراین برای ارتقا و پیشرفت کشور نیازمند تلاش و کار صادقانه و همچنین جلب اعتماد مردم هستیم.

حل مشکلات نهاد آموزش و پرورش

در ادامه نشست، محمدی یکی دیگر از اعضای جبهه متحد مستقلین انقلاب اسلامی گفت: پیشرفت کشور در گرو تقویت و تربیت نیروی انسانی در آموزش و پرورش است. بنابراین نیازمند سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش، حل مشکلات فراوان از جمله معیشت معلمان و بازبینی در سند تحول و چشم اندازهای آن است.

تکیه بر رأی مردم

حجت‌الاسلام خوانساری نامزد انتخابات مجلس خبرگان در پایان این نشست خاطرنشان کرد: یک نماینده مجلس باید علاوه بر تعهد، تخصص و دانش داشته باشد. متأسفانه برخی نمایندگان بعد از ورود به مجلس تا مدت‌ها سردرگم هستند و آگاهی کافی از کمسیون‌ها و حوزه تخصصی خود ندارند.

وی در خصوص مجلس خبرگان اظهار داشت: اگرچه مجلس خبرگان مانند مجلس شورای اسلامی با زندگی روزمره مردم سر و کار ندارد اما به تعبیر حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، مهم‌ترین نهاد نظام اسلامی است. بنابراین خبرگان کارآمد، دارای تدبیر و مورد تأیید مردم، به افزایش قدرت ملی منجر می‌شود.

خوانساری در پایان افزود: کوتاهی کردن برخی مسئولان در وزارت آموزش پرورش، صداوسیما و دیگر حوزه‌های مربوط به جوانان مشکلات فراوانی در کشور به وجود آورده است. این در حالی است که جوانان انقلابی و مومن زیادی در کشور داریم که با هدایت و راهنمایی دلسوزانه، می‌توانند در مسیر درستی قرار بگیرند و به پیشرفت ایران اسلامی اهتمام بورزند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244678

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.