ممنوعیت تردد در ۳ خیابان تهران از امشب

ممنوعیت تردد در ۳ خیابان تهران از امشب
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی نیمه شعبان را اعلام کرد.

به گزارش نجواخبر، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در محدوده خیابان مولوی، ۱۷ شهریور و صاحب جمع که مراسمات زیاد و سنگینی را داریم از امشب محدودیت و ممنوعیت تردد را خواهیم داشت.

سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ صبح امروز در برنامه زنده "شهر امن" در خصوص محدودیت تردد در خیابان‌های مولوی، ۱۷ شهریور و صاحب‌جمع جهت روان‌سازی ترددها در مراسمات نیمه شعبان توضیح داد.

وی افزود: از امروز بعد از ظهر مأموران پلیس راهور به صورت صددرصد آماده‌باش هستند و در سطح معابر برای روان‌سازی ترافیک حضور خواهند داشت.

مومنی بیان کرد: از مسئولین هیئات مذهبی تقاضا داریم که تا حد امکان از پیاده‌رو و کانال‌های آب برای برپایی موکب‌های پخش نذورات استفاده کنند و تا حد امکان جوی‌های آب را بپوشانند و از سطح سواره رو کمتر استفاده کنند تا کمتر ترافیک داشته باشیم.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: در محدوده خیابان مولوی، ۱۷ شهریور و صاحب‌جمع که مراسمات زیاد و سنگینی را داریم از امشب محدودیت و ممنوعیت تردد را خواهیم داشت.

وی گفت: از شهروندان می‌خواهیم برای شرکت در مراسمات حتماً از حمل‌ونقل عمومی برای تردد استفاده کنند و کمتر از وسیله نقلیه شخصی برای آمدن به این محدوده‌ها استفاده کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244703

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.