۷ محور اصلی به علت برف و کولاک بسته شد

۷ محور اصلی به علت برف و کولاک بسته شد
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: جاده کرج - چالوس در مسیر شمال به جنوب و جاده هراز در مسیر جنوب به شمال به علت احتمال وقوع بهمن و کاهش ایمنی تردد موقتا مسدود هستند.

به گزارش نجواخبر، سرهنگ احمد شیرانی گفت: بارندگی‌هایی که از روز گذشته در کشور آغاز شده، امروز هم همچنان در برخی از استان‌های کردستان، لرستان، همدان، قزوین، البرز، تهران و زنجان، مازندران، قم، فارس، اصفهان، مرکزی، سمنان، همدان، اردبیل، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان، یزد، گلستان، گیلان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان ادامه دارد.

­این مقام انتظامی افزود: بارش برف و باران و کولاک شدید در برخی از جاده‌های کشور منجر به کاهش ایمنی تردد شد و موقتا برخی از محور‌ها را مسدود کردیم.

­رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به مسدود شدن ۷ محور اصلی گفت: محور بیرجند - درمیان در استان خراسان جنوبی، محور توسکستان - شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور شهداد - نهبندان در استان کرمان، محور بوئین زهرا - ساوه در استان‌های قزوین و مرکزی، محور شهمیرزاد - کیاسر در استان سمنان، جاده کرج - چالوس در استان‌های البرز و تهران و جاده هراز در استان‌های مازندران و تهران به علت کولاک شدید هم اکنون مسدود هستند.

­سرهنگ شیرانی افزود: عوامل پلیس راه و راهداران به صورت ۲۴ ساعته در تلاشند تا این ۷ محور اصلی را هرچه سریعتر بازگشایی کنند.

­این مقام انتظامی گفت: باتوجه به اینکه شرایط جاده‌ها کاملا زمستانی است، افرادی که قصد سفر دارند، حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

­رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا افزود: در چند روز گذشته تصادفات زنجیره‌ای به علت رعایت نکردن فاصله طولی خودرو‌ها با یکدیگر افزایش پیدا کرد، رانندگان باتوجه به لغزندگی جاده‌ها علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه حتما فاصله طولی بیشتری با خودروی جلویی داشته باشند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244711

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.