دهمین حراج حضوری شمش طلا فردا برگزار می‌شود/ بیلان حراج‌های قبلی

دهمین حراج حضوری شمش طلا فردا برگزار می‌شود/ بیلان حراج‌های قبلی
دهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد در روز سه شنبه هشتم اسفندماه ۱۴۰۲، انجام خواهد گرفت.

به گزارش نجواخبر،‌ بر اساس شیوه‏ نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلااستاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ 9 بهمن ماه 1402، دهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد در روز سه شنبه هشتم اسفندماه 1402، انجام خواهد گرفت.

زمان جلسه حراج از ساعت 12:00 الی 16:00 است و وجه الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال ( 3،500،000،000 ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 7 اسفند ماه 1402 مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

گفتنی است، مبلغ وجه الضمان باید نزد بانک ملی ایران، شعبه بانک کارگشایی مرکز و به شماره حساب مرکز مبادله ارز و طلای ایران پرداخت شود.

با آغاز حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران از 27 دی ماه تا کنون ٥٥٥ کیلوگرم شمش طلا به ارزش ٢ هزار میلیارد تومان فروش رفته است. طبق اعلام مسئولان این مرکز، هدف اصلی عرضه شمش طلا در مرکز مبادله این بود که هم صادرکنندگان با رفع تعهد ارزی از این طریق به سرمایه در گردش خود دسترسی سریعی پیدا کنند هم اینکه بازار طلا از این طریق به منابع خوبی برای ساخت مصنوعات طلا دسترسی پیدا کند که خۊشبختانه این دو هدف محقق شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244721

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.