بازدید دبیر شورای راهبردی کشور از شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

بازدید دبیر شورای راهبردی کشور از شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری
حجت الاسلام والمسلمین احمد سلطانی دبیر شورای راهبردی دولت ایران قوی در کشور و هیات همراه، 18 بهمن ماه 1402 با حضور در شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری ضمن گفتگو با جمعی از مدیران شرکت از خط تولید شرکت ورق خودرو بازدید کرد.

به گزارش نجوا خبر، طی این بازدید گزارش فعالیت ها، برنامه‌ها و دستاوردهای شرکت توسط نوید ایزدی مدیر ارشد کارخانه ارائه شد. در ادامه نوید ایزدی گفت: در۱۰ماهه گذشته سال جاری با وجود مشکلات و تنگناهای زیادی همچون، عدم تأمین مواد اولیه ورق فول هارد موردنیاز، کمبود برق وگاز و … توانستیم با همت و تلاش کارکنان شرکت به دستاوردهای مهم و قابل توجهی در زمینه تولید و فروش محصولات برسیم. ایزدی افزود: یکی از دستاورهای ارزشمند سال جاری علاوه بر رکوردهای مکرر تولید،کیفیت و فروش محصولات توانستیم به تولید ورق گالوانیزه ویژه بدنه نمایان خودرو دست یابیم و بدین ترتیب کشور از واردات محصولات گالوانیزه مورد نیاز صنایع خودروسازی خودکفا شد. وی کسب این موفقیت‌ها را حاصل دانش فنی جوانان این شرکت و همت و تلاش بی دریغ آنها عنوان کرد و بیان داشت: تولید محصولات استراتژیک گالوانیزه در شرکت ورق خودرو گامی مهم در راستای تکمیل زنجیره ارزش فولاد بوده و هم اکنون تمامی نیاز این صنعت مهم و لوازم خانگی در شرکت ورق خودرو درحال تولید می‌باشد.

نقش کلیدی شرکت ورق خودرو در خودکفایی صنعت خودرو سازی کشور دبیر شورای راهبردی دولت ایران قوی پس از بازدید از و استماع گزارش مدیران شرکت اظهار داشت: برنامه‌های سال جاری و ثبت رکوردهای تولید این شرکت نیاز صنایع خودروسازی کشور را تأمین می‌نماید و نقشی کلیدی در خودکفایی صنعت خودرو سازی کشور ایفا کرده است.. حجت الاسلام و المسلمین سلطانی با تاکید بر اهمیت رشد تولید در شرایط فعلی کشور تصریح کرد: یکی از دلایل بازدید از شرکت‌های صنعتی قدردانی و حمایت معنوی از زحمات دست‌اندرکاران امر تولید است، لذا ضمن تقدیر از تیم مدیریتی و پرسنل شرکت که همگی از جوانان متخصص و بومی این منطقه هستند، امیدواریم که آینده بهتری را برای این شرکت شاهد باشیم. وی خاطرنشان کرد: امسال که مقام معظم رهبری بر مسئله تولید داخل تاکید دارند، شرکت ورق خودرو در مسیر تحقق این شعار گام اساسی برداشته و نتایج مثبت بسیاری در این شرکت حاصل شده است. وی در پایان اظهار کرد: شورای راهبردی کشور به دستور ریاست محترم جمهور حجت‌الاسلام دکتر رئیسی، ضمن بررسی و یاری رساندن به مسئله تولید در دل کارخانه‌ها به رفع موانع تولید کمک نماید و در دیداری که امروز از شرکت ورق خودرو انجام شد و صحبت‌هایی که با مدیران این شرکت داشتیم اخبار بسیار مسرت بخش از روند رو به رشد تولید محصولات استراتژیک شرکت دریافت نمودیم و امیدواریم با تداوم رویکرد جدی مدیریت شرکت به مسئله تولید بتوانیم روز به روز شاهد روند روبه رشد شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری باشیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244739

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.