عضو جبهه‌ متحد مستقلین انقلابی ایران اسلامی (شبکه سامان):

اصلاح ساختار دولت و جلوگیری از رانت را با جدیت پیگیری می‌کنم + فیلم

محمدحسین رشیدی، نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح ساختار سیستمی دولت و معیشت مردم، جلوگیری از رانت سیاسی و انتصابات فامیلی از برنامه‌های مهمی است که در صورت ورود به مجلس با جدیت پیگیری خواهم کرد.

به گزارش نجوا خبر، محمدحسین رشیدی، از لیست جبهه‌ متحد مستقلین انقلابی ایران اسلامی (شبکه سامان) با کد انتخاباتی 4376 و دارای مدرک دکترای علوم ارتباطات، علوم قرآن و تاریخ در گفت‌وگو با ایلنا گفت: یکی از انگیزه‌های من برای ورود به مجلس حل مشکلات مدیریتی در راستای مهار تورم و مشکلات اقتصادی است چرا که ما در کشور با سوءمدیریت و عدم شایسته سالاری مواجه هستیم. ورود افراد غیر متخصص و ناکارآمد در سیستم مدیریتی کشور منجر به مشکلات فراوان اقتصادی است.

رفع نواقص سیاست داخلی

وی افزود: سیاست‌ داخلی کشور ما بر اساس تجربه‌های افراد طراحی شده است در صورتی که باید به روز رسانی شده و اندیشه محور، آکادمیک و علمی نیز باشد. اگر نواقص سیاست داخلی رفع شود، مشکلات کشور در سیاست خارجی نیز حل خواهد شد. با ایجاد روابط و دیپلماسی پایدار با سایر کشورها در سیاست خارجی اصلاحات زیادی صورت خواهد گرفت.

اشتغال جوانان

این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در خصوص اشتغال جوانان اظهار داشت: برنامه‌ای برای اشتغال جوانان در نظر داریم که با استعدادیابی، سنجش تجربه، سطح دانش و علاقه‌مندی، آنان را به مسیر درست هدایت خواهیم کرد.

اهمیت انتخابات این دوره

رشیدی در پایان افزود: با توجه به اهمیت انتخابات این دوره و تاکید مقام معظم رهبری بر آن، خواهش من از مردم عزیز این است که در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند چرا پشتوانه یک نظام اسلامی و ظهور امام زمان (عج) به شمار می‌رود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244751

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.