محمد بابایی:

تقویت سهم آستانه اشرفیه از گردشگری باعث رونق اقتصاد مردم این منطقه می شود

تقویت سهم آستانه اشرفیه از گردشگری باعث رونق اقتصاد مردم این منطقه می شود
تقویت سهم آستانه اشرفیه از گردشگری باعث رونق اقتصاد مردم این منطقه می شود.

به گزارش نجوا خبر، محمد بابایی، فرزند خطه سبز گیلان پس از سالها فعالیت در این استان آباد و همکاری با بسیاری از جوانان و ورزشکاران برای پرکردن خلأهای قانونی و مشکلات و مسائل این قشر پرتوان جامعه، کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی با شعار "شفافیت و پاسخ‌گویی" از آستانه اشرفیه شده است؛ شهری که به عنوان پایتخت و مرکز مذهبی سرزمین گیلان و شمال کشور نیز شناخته می‌شود و به دلیل دارا بودن رودخانهٔ سفیدرود در دل خود نسبت به شهرهای دیگر گیلان خاک بسیار حاصل‌خیزی دارد. به همین دلیل در این شهر باغ‌های کشاورزی فراوانی در کنارهٔ سفیدرود دیده می‌شود.

بابایی درباره انگیزه خود از حضور در عرصه انتخابات گفت: عمده مردم این منطقه کشاورز هستند و برنج محصول اصلی آن‌هاست. علاوه بر این بادام زمینی، ابریشم، برنج، چای و حبوبات از مهم‌ترین محصولات آستانه هستند که سه محصول بادام، ابریشم و برنج آستانه از شهرت جهانی برخوردار است و از مرغوبترین انواع آن است. می‌توان گفت ۹۰ درصد بادام زمینی کشور در آستانه اشرفیه تولید می‌شود. با اینحال بسیاری از کشاورزان، برنج کاران و باغداران در معیشت و مسائل مختلف مثل ازدواج و مسکن فرزندان مانده است. این مسائل باید به مجلس راه یابد و مورد بررسی قرار گیرد. هر کدام از این محصولات می‌تواند با فرآوری به یک محصول صادراتی تبدیل شود و با ارزآوری بالا، سوددهی مناسبی برای کشاورز داشته باشد‌.

وی گیلان را قلب جاذبه های گردشگری شمال معرفی کرد و گفت: سالانه بیش از ۵ میلیون گردشگر را از سراسر کشور به گیلان سفر می‌کنند اما سهم آستانه از اقتصاد صنعت گردشگری نسبت به سایر شهرها پایین است؛ از طرفی متأسفانه روستاهای اطراف

آستانه به مشکلات منابع طبیعی، زیست محیطی و زباله سوزی در روستاها دچار هستند. من می‌توانم به عنوان عضوی از این شهر زیبا، با جذب سرمایه‌گذار برای ایجاد سنترهای بزرگ و استفاده از ظرفیت گردشگری علاوه بر اشتغالزایی، بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم از شعار زدگی خسته شده‌اند، گفت: مردم باید شعارها را سر سفره خود و در زندگی‌شان ببینند‌. بنده با داشتن بالای ۱۵ سال سابقه ورزشی، ورزش گیلان را متحول خواهم کرد؛ پای کار هستم تا با ایجاد ورزشگاه های بزرگ و نوسازی ورزشگاه‌ها و باشگاه های قدیمی علاوه بر تقویت ورزش جوانان از گرایش به بزهکاری جلوگیری خواهد شد.

وی در پایان با دعوت از کلیه مردم برای شرکت در انتخابات از حمایت اکثر ورزشکاران از کاندیداتوری وی خبر داد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244773

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.