با امضای تفاهم نامه مشترک صورت گرفت:

تولد طرح ملی توانمندسازی محلات در بانک ایران زمین

تولد طرح ملی توانمندسازی محلات در بانک ایران زمین
مراسم آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بانک ایران زمین و بنیاد آینده سازان محلات (باما) با عنوان"طرح ملی توانمندسازی محلات" با حضور علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار، مدیران عالی بانک ایران زمین و بنیاد آینده سازان محلات (باما)، مدیران عامل هلدینگ های مالی و فناوری اطلاعات و شرکت های زیر مجموعه این بانک برگزار شد.

به گزارش نجواخبر، طرح ملی توانمندسازی محلات با مشارکت نهادهای چهارگانه کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، سازمان جمعیت هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با هدف تأمین خدمات در پنج حوزه شامل مسکن، اشتغال، سلامت، تغذیه و پوشاک و تحصیلات در 2020 محله کمتر برخوردار کشور اجرایی شده است.

به گفته آقامحمدی امضای تفاهم‌نامه "طرح توانمندسازی محلات" با بانک ایران زمین تحول بزرگی برای پیشرفت و توسعه کشور و اشتغال جوانان این مرز و بوم و رفاه هموطنان عزیزمان خواهد بود.

رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار با بیان اینکه نام این طرح" توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات" است، افزود: اولویت در این طرح به دو بخش شامل توانمندسازی افراد بالای 30 سال برای جبران نواقص زندگی و رفاه بیشتر و تحول برای نوجوانان و جوانان زیر 30 سال جهت استفاده بهینه از زمان و استعدادیابی و انتخاب شغل مناسب با بیشترین درآمد تقسیم می‌شود.

آقامحمدی خاطر نشان کرد: در این طرح براساس تقسیم بندی های صورت گرفته، در هر کوچه یک شهردار از افراد همان کوچه انتخاب شده است که در حال حاضر 20000 شهردار مشغول فعالیت هستند. هر 10 کوچه یک پهنه محاسبه می‌شود که یک مسئول دارد و هر 5 پهنه را یک محله می‌گویند که مسئولیت محله را یکی از 4 نهاد ذکر شده به عهده دارند.

تولد طرح ملی توانمندسازی محلات در بانک ایران زمین

رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار با اشاره به اینکه شهرداران اولین گروهی هستند که متخصص می‌شوند، گفت: شهرداران محلات دوره های آموزشی مدیریت صنعتی، مکاتبات اداری، تیم سازی و مدیریت ریسک و 9 دوره پودمان آموزشی را طی می‌کنند و نهایتاً در پایان دوره، موفق به دریافت مدرک بین‌المللی با همکاری کشورهای فرانسه و آلمان خواهند شد.

عبدالمجید پورسعید در این مراسم ضمن ابراز امیدواری از اجرای این طرح، گفت: همکاران من در بانک ایران زمین تمام توان خود را در پیشبرد این طرح بزرگ و ملی به کار خواهند گرفت و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

پورسعید طرح ملی توانمندسازی محلات را عاملی موثر در جهت رشد و توسعه جامعه و کشور بیان کرد و افزود: بانک ایران زمین در راستای اجرای وظیفه مسئولیت اجتماعی سازمانی با بهره گیری از تمام امکانات و پتانسیل خود، در جهت توسعه تولید داخلی و ایجاد کسب و کار برای جوانان این سرزمین، حرکت خواهد کرد.

تولد طرح ملی توانمندسازی محلات در بانک ایران زمین

در این مراسم کاظم دهقان مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین (جامپ) طرح ملی توانمندسازی محلات را تعامل بی نظیر کسب و کار و محلات با حوزه های پرداختی و بانکی بیان کرد و گفت: این طرح دقیقا تعریفی از بانکداری دیجیتال است که ما بتوانیم امور بانکی را براساس نیاز مشتری طراحی کنیم و در اختیار مشتریان قرار دهیم. این طرح می‌تواند نقطه عطفی در نظام بانکی کشور باشد.

دهقان ارائه خدمات بانکی در این وسعت را بی نظیر دانست و افزود: بانک ایران زمین در این فرایند بدعت نویی را برای کشور پایه ریزی خواهد کرد و امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌ها و زیرساخت های فراهم شده، بتواند خدمات مطلوبی را ارائه کند.

در انتهای این مراسم تفاهم‌نامه همکاری مشترک طرح ملی توانمندسازی محلات" توسط مدیران عالی بانک ایران زمین و بنیاد آینده سازان محلات (باما) امضا شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244827

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.