امضاء تفاهمنامه همکاری مشترک میان بانک شهر و هلدینگ صدرتامین

دکتر احمدی: کمک به رشد و توسعه هلدینگ های تخصصی در کانون توجه بانک شهر قرار دارد

دکتر احمدی: کمک به رشد و توسعه هلدینگ های تخصصی در کانون توجه بانک شهر قرار دارد
تفاهمنامه همکاری مشترک میان بانک شهر و هلدینگ صدرتامین؛ طی مراسمی با حضور مدیران عامل دو سازمان به امضاء رسید.

به گزارش نجواخبر، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر در این مراسم با اشاره به پیشرو بودن این بانک در بسیاری از حوزه های بانکی، گفت: کمک به رشد و توسعه هلدینگ های تخصصی در کانون توجه بانک شهر قرار دارد.
دکتر احمدی در ادامه با بیان اینکه بانک شهر امروز به عنوان تکیه گاه محکم صنایع بزرگ کشور، واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی است، گفت: می‌توانیم به عنوان شریک تجاری هلدینگ صدرتأمین، نقش مهمی در اجرای پروژه های این هلدینگ ایفا کنیم.
وی چابکی و انعطاف پذیری بالای خدمات رسانی به مشتریان را از ویژگی های مهم بانک شهر عنوان کرد و افزود: آماده‌ایم در چارچوب قوانین و مقررات؛ نیازهای هلدینگ صدرتأمین را در حوزه های پولی و مالی برطرف کنیم.
دکتر احمدی با اشاره به کسب رتبه نخست نقل و انتقالات وجوه ارزی در شبکه بانکی توسط این بانک، خاطرنشان ساخت: ظرفیت های ارزی بانک شهر می‌تواند شرایط را برای صادرات محصولات این هلدینگ تسهیل کند.
مدیرعامل بانک شهر تصریح کرد: هلدینگ صدرتأمین می‌تواند با استفاده از "گواهی سپرده خاص" برای پروژه های پیشران و "اوراق صکوک" در راستای پیشبرد اهداف و به سرانجام رسیدن پروژه‌ها استفاده کند.
دکتر احمدی ادامه داد: همچنین با واگذاری املاک مازاد خود با شرایط مناسب، می‌توانیم دغدغه مدیران هلدینگ برای تأمین مسکن کارکنان را مرتفع سازیم.
امیرحسین نادری مدیرعامل هلدینگ صدرتأمین نیز در این مراسم با اشاره به خوش نامی و محبوبیت بانک شهر در شبکه بانکی، گفت: به عنوان هلدینگ تخصصی سرمایه‌گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی آماده افزایش همکاری‌ها و استفاده از ظرفیت های این بانک هستیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244875

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.